Уроки природознавства, біології та хімії 25.05
– 29.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
27.05
|
Природознавство
5 клас
Різноманітність організмів. Рослини.
Тварини. Гриби. Бактерії
|
|
29.05
|
Взаємозв’язок між організмами,
співіснування організмів. Угруповання організмів
|
|
25.05
|
Біологія
6 клас
Будова рослинної і тваринної клітини
|
|
29.05
|
Одноклітинні організми. Колоніальні
організми
|
|
25.05
|
Біологія
7 клас
Контрольна робота з теми: «Організм і
середовище існування»
|
Виконати: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1353061
|
27.05
|
Свідчення єдності живої природи
|
|
25.05
|
Біологія
8 клас
Узагальнення знань з теми 12:
«Розмноження та розвиток людини»
|
Виконати тести:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6757897
|
27.05
|
Цілісність організму людини. Організм
людини, як біологічна система
|
|
25.05
|
Біологія
9 клас
Основні загальні властивості живих
систем. Узагальнення знань з теми 9: «Біологія як основа біотехнології та
медицини»
|
Обов’язково виконати тести (с.
245-247), варіанти відповідей надіслати на вайбер
|
27.05
|
Базові принципи синтетичних процесів у
клітинах та організмах
|
|
25.05
|
Біологія і екологія 10
клас
Рівні організації біологічних систем
та їхній взаємозв’язок. Узагальнення знань з теми
|
Дивитись відео. Виконати тести і
надіслати на вайбер
|
27.05
|
Фундаментальні властивості живого.
Стратегія сталого розвитку.
|
|
25.05
|
Біологія
і екологія
11
клас
Роль біології у вирішенні сучасних
глобальних проблем людства
|
|
27.05
|
Адаптація як властивість живих систем
|
Уроки з природознавства, біології і екології з 18.05 по 22.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
20.05
|
Природознавство 5 клас
Людина і Всесвіт
| |
22.05
|
Узагальнення знань. Контрольна робота з теми: «Людина на планеті Земля»
|
Виконати в зошиті, сфотографувати і надіслати на вайбер 098149227: https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-lyudina-na-planeti-zemlya-447479.html
|
18.05
|
Біологія 6 клас
Будова та життєдіяльність рослин
|
Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=q4m5KrFDnNY
|
22.05
|
Узагальнення знань з теми: «Гриби». Контрольна робота
|
Виконати в зошиті І варіант, сфотографувати і надіслати на вайбер 098149227: https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-temi-gribi-lisajniki-129979.html
|
18.05
|
Біологія 7 клас
Різноманітність тварин. Птахи
| |
20.05
|
Різноманітність тварин. Ссавці
|
Повторити §§ 24-26, дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=kvWRTwpHXiQ
|
18.05
|
Біологія 8 клас
Постембріональний розвиток людини
|
Прочитати §65, дивитись слайди: https://naurok.com.ua/prezentaciya-postembrionalniy-rozvitok-lyudini-118925.html
|
20.05
|
Репродуктивне здоров’я людини
|
Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=zalFa__enog
|
18.05
|
Біологія 9 клас
Огляд традиційної біотехнології. Основи генетичної та клітинної інженерії
|
Опрацювати §56, дивитись відео урок:
|
20.05
|
Генетично модифіковані організми. Роль генетичної інженерії в сучасних біотехнологіях і медицині
| |
18.05
|
Біологія і екологія 10 клас
Біорізноманіття нашої планети як наслідок еволюції
|
Повторити §14, дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=6mXm9tEFeEI
|
20.05
|
Обмін речовин та енергії – основа функціонування біологічної системи
|
Повторити §§19,20
|
18.05
|
Біологія і екологія 11 клас
Клонування організмів. Нанотехнології в біології. Трансгенні організми: за і проти. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації
|
Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=wez4YHdFaMs
|
20.05
|
Узагальнення знань. Контрольна робота з теми: «Застосування результатів біологічних досліджень у медицині, селекції та біотехнології»
|
Виконати І варіант і надіслати результат: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=427289
|
___________________________________
Уроки природознавства, біології і екології на
період 12.05 по 15.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
13.05
|
Природознавство
5 клас
Хімічні явища, їх ознаки. Горіння,
гниття. Дивитись презентацію: https://vseosvita.ua/library/himicni-avisa-ih-oznaki-6210.html
|
Виконати тести, варіанти відповідей
надіслати на вайбер 098149227, або
пошту yann.3691@qmail.com : https://naurok.com.ua/test-himichni-yavischa-riznomanitnist-yavisch-75879.html
|
15.05
|
Планети. Сонячна система. Відмінності
між планетами.
|
Виконати тести, варіанти відповідей
надіслати на вайбер 098149227, або
пошту yann.3691@qmail.com: https://naurok.com.ua/test/sonyachna-sistema-9115.html
|
15.05
|
Біологія
6 клас
|
Опрацювати §54, виконати тести,
варіанти відповідей надіслати на вайбер 098149227, або пошту yann.3691@qmail.com: https://naurok.com.ua/test/gribi-ta-lishayniki-7365.html
|
13.05
|
Біологія
7 клас
|
Повторити §19, виконати тести варіант
І, відповіді надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test-na-temu-zemnovodni-ta-plazuni-44201.html
|
13.05
|
Біологія
8 клас
Ембріональний розвиток людини
|
Опрацювати §64, дивитись відео урок:
|
13.05
|
Біологія
9 клас
Одомашнення тварин. Методи селекції
тварин. Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=ydt2aeKLdLg
|
Опрацювати §55, с.231-233.
|
13.05
|
Біологія
і екологія 10 клас
Сучасні погляди на систему
еукаріотичних організмів. Дивитись слайди: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-v-10-klasi-za-novoyu-programoyu-suchasni-poglyadi-na-sistemu-eukariotichnih-organizmiv-85030.html
|
Прочитати §15, виконати тести (варіант І), відповіді надіслати на вайбер:
https://naurok.com.ua/test-po-temi-virusi-prioni-biologiya-10-klas-76962.html
|
13.05
|
Біологія
і екологія 11 клас
Сучасна біотехнологія та її основні
напрямки. Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології
та біохімії у біотехнології
|
Уроки природознавства, біології та екології з 04.05 по 08.05.
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
04.05
|
Природознавство 5 клас
Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі
|
Опрацювати §47,виконати тести, варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/lyudina-na-planeti-zemlya-8952.html
|
08.05
|
Явища природи, їх ознаки. Горіння, гниття
| |
04.05
|
Біологія 6 клас
Паразитичні гриби (на прикладі трутовиків і збудників мікозів людини)
|
Опрацювати §53, дивитись презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-gribi---paraziti-17339.html
|
08.05
|
Значення грибів у природі та житті людини
|
Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=KUVb3_6QpFM
|
04.05
|
Біологія 7 клас
Різноманітність тварин. Риби
|
Дивитись відео урок:
|
06.05
|
Різноманітність тварин. Амфібії
|
Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=e4-DpkkqVdE
|
04.05
|
Біологія 8 клас
Будова та функції репродуктивної системи. Статеві клітини
|
Опрацювати §§62,63, дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks
|
06.05
|
Запліднення. Вагітність. Плацента, її функції
|
Прочитати §64
|
04.05
|
Біологія 9 клас
Основні заходи щодо охорони навколишнього середовища. Узагальнення знань з теми «Надорганізмові біологічні системи»
|
Прочитати §53, обов’язково виконати тести на с. 223-224, варіанти відповідей надіслати на вайбер
|
06.05
|
Поняття про селекцію. Введення в культуру рослин. Методи селекції рослин
| |
04.05
|
Біологія і екологія 10 клас
Віруси. Віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування
|
Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=dsnXjXljEZQ
|
06.05
|
Прокаріотичні організми: археї та бактерії. Особливості їхньої організації та функціонування
|
Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=cUSkVR0d_vU
|
04.05
|
Біологія і екологія 11 клас
Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції
| |
06.05
|
Генна інженерія людини: досягнення та ризики. Біоетична проблема сучасної медицини
|
Прочитати §49, дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=mZ7kbJkLwoQ
|
Уроки з природознавства, біології та екології із 27.04 по 01.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
29.04
|
Природознавство 5 клас
Охорона природи. Червона книга України. Практична робота: «Складання Червоної книги своєї місцевості». Інструктивна картка до роботи: https://vseosvita.ua/library/prakticna-robota-z-prirodoznavstva-5-klas-skladanna-cervonoi-knigi-svoei-miscevosti-27672.html
|
В зошиті виконати практичну роботу, сфотографувати і надіслати на вайбер. В роботі коротко описати декілька видів, що в нашій місцевості є рідкісні. Потрібну інформацію візьміть з інтернету(Вікіпедія).
|
27.04
|
Біологія 6 клас
Сапротрофні організми: цвільові гриби, дріжджі. Дивитись презентацію: https://vseosvita.ua/library/odnoklitinni-gribi-33941.html
|
Опрацювати §52, знати чим цвільові гриби відрізняються від дріжджових та шапинкових.
|
27.04
|
Біологія 7 клас
Різноманітність тварин. Членистоногі. Дивитись слайд-шоу: https://www.youtube.com/watch?v=FoKR24J7MDE
|
Повторити загальну характеристику і
різноманіття членистоногих
|
29.04
|
Різноманітність тварин. Комахи. Переглянути слайди: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-riznomanitnist-komah-63338.html
|
Виконати тести і варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/tip-chlenistonogi-18478.html
|
27.04
|
Біологія 8 клас
Взаємодія регуляторних систем
|
Дивитись відео урок:
|
29.04
|
Узагальнення з теми : «Ендокринна система»
|
Виконати тести і варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/endokrinna-sistema-3604.html
|
27.04
|
Біологія 9 клас
Стабільність екосистем та причини її порушення. Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=SQ09khz9Fsw
|
Прочитати §51
|
29.04
|
Біосфера як цілісна система. Захист і збереження біосфери
|
Опрацювати §52, виконати тести і варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/stabilnist-ekosistem-ta-prichini-porushennya-5189.html
|
27.04
|
Біологія і екологія 10 клас
Чинники, що здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку
|
Прочитати §51
|
29.04
|
Узагальнення знань з теми: «Репродукція і розвиток»
|
Обов’язково виконати тести і варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/reprodukciya-ta-rozvitok-5766.html
|
27.04
|
Біологія та екологія 11 клас
Явище гетерозису та його генетичні основи. Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=L8pLIjBy_ug
|
Опрацювати §46
|
29.04
|
Значення для планування селекційної роботи вчення М.І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості. Дивитись відео урок:
|
Опрацювати §47, виконати тести і варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/selekciya-vchennya-m-i-vavilova-11-klas-306647.html
|
__________________________________________
Уроки з природознавства, біології та екології
на період з 21.04 по 24.04
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
22.04
|
Природознавство
5 клас
Екологічні проблеми та їх розв’язання.
|
В зошиті виконати
письмово тест - фото з варіантами відповідей
надіслати на вайбер: 0987149227, або на пошту: yann.3691@qmail.com https://naurok.com.ua/test/ekologichni-problemi-9181.html
|
24.04
|
Практична робота: «Дослідження
екологічних проблем своєї місцевості».
|
В зошиті виконати практичну роботу за
планом: тема, мета, завдання, дослідження, висновки. Можна і малюнок з цієї
теми. Сфотографувати роботу і надіслати на вайбер
|
24.04
|
Біологія
6 клас
Групи грибів: симбіотичні-мікоризоутворюючі
шапинкові гриби. Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних
грибів своєї місцевості. Виконати по презентації:
|
Знати терміни: мікориза (грибокорінь),
симбіоз. Прочитати §51. В зошиті виконати практичну роботу за планом: тема,
мета, дослідження, висновки. Фотографію роботи надіслати на вайбер
0987149227, або на електронну пошту yann.3691@qmail.com
|
22.04
|
Біологія
7 клас
Кишковопорожнинні: будова, спосіб
життя, розмноження і розвиток. Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-kishkovoporozhninni-112942.html
|
Виконати тести і варіанти відповідей надіслати на вайбер:
|
22.04
|
Біологія
8 клас
Профілактика захворювань ендокринної
системи. Дивитись:
|
Опрацювати §58, виконати завдання на
зіставлення ( с.256) і надіслати на вайбер
|
22.04
|
Біологія
9 клас
Біотичні, абіотичні та антропічні
(антропогенні, техногенні ) фактори
|
Прочитати §50, виконати тести і
варіанти відповідей надіслати:
|
22.04
|
Біологія
і екологія 10 клас
Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка,
що розвивається(явище ембріональної індукції). Лабораторна робота 4. Вивчення
етапів ембріогенезу)
|
Опрацювати §50, виписати і знати
терміни: бластула, гаструла, морула, нейрула, гістогенез. 3 зародкових листки
і органи, які вони утворюють В зошиті оформити лабораторну роботу за
посиланням:
|
22.04
|
Біологія
і екологія 11 клас
Сучасні методи селекції тварин, рослин
і мікроорганізмів. Дивитись відео:
|
Опрацювати §45, письмово виконати
завдання 5*(с. 171) , відповідь надіслати на вайбер
|
____________________________________
Уроки з природознавства і біології на період з 13.04 по 17.04
Уроки з природознавства і біології на період з 13.04 по 17.04
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
15.04
|
Природознавство 5 клас
Людина – частина природи. Дивитись презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-lyudina-chastina-prirodi-zv-yazok-lyudini-z-prirodoyu-53980.html
|
Прочитати §45
|
17.04
|
Зміни в природі, що виникають внаслідок природніх чинників і діяльності людини.
| |
13.04
|
Біологія 6 клас
Особливості живлення і життєдіяльності грибів. Розмноження та ріст грибів.
|
Опрацювати §47
|
17.04
|
Особливості будови грибів. Лабораторне дослідження будови шапинкових грибів
|
Прочитати §48, написати дослідження в зошиті згідно плану, як на слайдах:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-shapinkovih-gribiv-laboratorne-doslidzhennya-22749.html. Знати терміни: плодове тіло, міцелій, гіфи, хітин
|
13.04
|
Біологія 7 клас
Будова тварин: клітини, тканини.
|
Виконати тести на с.244 і надіслати на вайбер
|
15.04
|
Будова тварин: органи та системи органів. Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=2bZdjWcsq3w
| |
13.04
|
Біологія 8 клас
Біоритми. Дивитись слайди:
|
Виконати тести на с. 240 і відправити на вайбер
|
15.04
|
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції. Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=3uGyDU8DK98
|
Прочитати § 56, опрацювати § 57; в зошиті заповнити таблицю (с. 252)
|
13.04
|
Біологія 9 клас
Екосистема. Різноманітність екосистем Дивитись відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=PLFMAnuaCDM
|
Прочитати § 48
|
15.04
|
Харчові зв’язки, потоки енергії та коло обіг речовин в екосистемах. Переглянути презентацію: https://naurok.com.ua/urok-harchovi-zv-yazki-potoki-energi-ta-koloobig-rechovin-v-ekosistemah-70087.html
|
Опрацювати §49, виконати завдання з презентації і відправити на вайбер
|
13.04
|
Біологія і екологія 10 клас
Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.
|
Опрацювати § 45, виконати тести і скинути на вайбер: https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-reprodukci-lyudini-6576.html
|
15.04
|
Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини
| |
13.04
|
Біологія і екологія 11 клас
Завдання та досягнення сучасної селекції. Дивитись слайди:
|
Виконати тести і надіслати на вайбер:
|
15.04
|
Внесок вітчизняних учених селекціонерів
|
Прочитати с. 166-167
|
Уроки з природознавства і біології на 06.04. – 10.04.
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
08.04
|
Природознавство
5 клас
Вплив на організми чинників живої
природи. Взаємозв’язок між організмами. Співіснування організмів. Угруповання
організмів.
|
Прочитати §43, дивитись:
|
10.04
|
Екосистеми. Рослинний і тваринний світ
нашої місцевості
|
Прочитати §44, дивитись:
|
06.04
|
Біологія
6 клас
Значення рослин для існування життя на
планеті Земля
|
Дивитись відео:
|
10.04
|
Значення рослин для людини
|
|
06.04
|
Біологія
7 клас
Вплив людини та її діяльності на
екосистеми. Екологічна етика
|
Дивитись відео:
|
08.04
|
Природоохоронні території. Червона
книга україни
|
Письмово виконати творчі завдання
(Вайбер)
|
06.04
|
Біологія
8 клас
Навчання та пам’ять. Мислення та
свідомість. Лабораторне дослідження різних видів пам’яті
|
Дивитись відео:
Опрацювати с. 228-229, 231-233
|
08.04
|
Прочитати с.235, виконати тести с.240
і надіслати на вайбер
|
|
06.04
|
Біологія
9 клас
Неклітинні форми життя: віруси
|
Опрацювати §46, дивитись слайди:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-neklitinni-formi-zhittya-57900.html, виконати тести і скинути на вайбер
|
08.04
|
Прочитати §47, виконати тести с.201 і
скинути на вайбер
|
|
06.04
|
Біологія
і екологія 10 клас
Статеві клітини. Особливості
гаметогенезу у людини. Лабораторна робота . Вивчення будови статевих клітин
людини
|
Прочитати §49, в зошиті написати
лабораторну роботу (інструктивна картка с.189) https://naurok.com.ua/laboratorna-robota-doslidzhennya-budovi-statevih-klitin-lyudini-109169.html
|
08.04
|
Суть та біологічне значення
запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини.
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-statevi-klitini-zaplidnennya-11187.html
Дивитись презентацію, виконати тести і завдання та скинути на
вайбер
|
06.04
|
Біологія
і екологія 11 клас
Концепція сталого розвитку та її
значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
|
Опрацювати §42
|
08.04
|
Поняття про екологічне мислення. Необхідність
міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.
|
Опрацювати §43, виконати тести і
надіслати на вайбер
|
39
|
30.03
|
Біологія
6 клас
Життєві форми рослин. Рослинні
угруповання.
|
Прочитати с. 200-201, 203-208; в
зошиті письмово виконати завдання , що в презентації
|
40
|
03.04
|
Практична робота №4. Вибір видів
кімнатних рослин для вирощування в певних умовах
|
В зошиті записати тему, мету,заповнити таблицю і сформулювати
висновки до роботи
|
51
|
30.03
|
Біологія
7 клас
Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і
потік енергії
|
Опрацювати § 52
записати і запам’ятати терміни: продуценти, консументи, редуценти
|
52
|
01.04
|
Співіснування організмів в
угрупованнях
|
Прочитати с. 233-234; записати в зошит
і запам’ятати терміни коменсалізм, мутуалізм
|
48
|
30.03
|
Біологія
8 клас
Умовні рефлекси.
|
Опрацювати §50
|
49
|
01.04
|
Мова
|
Прочитати § 52
|
48
|
30.03
|
Біологія
9 клас
Основи сучасної філогенії та
систематики
|
Опрацювати § 45
|
49
|
01.04
|
Основні групи організмів: бактерії,
археї, еукаріоти
|
Прочитати с. 192-193
|
48
|
30.03
|
Біологія
і екологія 10 клас
Ріст та розвиток клітин, фактори які
на нього впливають. Старіння та смерть клітини. Причини порушення клітинного
циклу та їхні наслідки
|
Опрацювати с.172-175
|
49
|
01.04
|
Поняття про онкогенні фактори та
онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювань
|
Прочитати § 48
|
48
|
30.03
|
Біологія
і екологія 11 клас
Екологічна політика в Україні: природоохоронне
законодавство України, міждержавні угоди. Практична робота: «Оцінка
екологічного стану свого регіону»
|
Прочитати с.150-152
практичну проводите вдома і
оформляєте в зошиті
|
49
|
01.04
|
Червона книга та чорні списки видів
тварин. Зелена книга України
Дивитись відео урок:
|
Підготувати проект на тему: «Червона
книга Нараївки»
|
№
| Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
47
|
13.03
|
Природознавство 5 клас
Практичне заняття. Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів-визначників
|
Обов’язково в зошиті запишіть тему, мету і назви тих видів, що поширені в Нараївці. Правильні назви знайдете у Вікіпедії (наприклад: гриб лисичка→лисичка справжня)
|
48
|
18.03
|
Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища
|
Опрацювати §39, подивись цікавий фільм «ВВС Ребятам о зверятах Пингвины» (URL: https://bogmedia.org/videos/4779/vvs-rebyatam-o-zveryatah-pingviny/ )
|
49
|
20.03
|
Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище, пристосування живих організмів до життя у ньому
|
Прочитати § 40, подивитись цікавий фільм про пристосування скопи «Птица Скопа – интересные факты» (URL: https://www.youtube.com/watch?v=85NLi-HX47A )
|
36
|
13.03
|
Біологія 6 клас
Покритонасінні. Квіткові рослини
|
Опрацювати §43, письмове завдання: заповнити таблицю (с.193)
|
37
|
16.03
|
Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Презентація до уроку:https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA
|
У зошиті написати тему, мету, заповнити таблицю(с.209-210, квіткова рослина – яблуня домашня)
|
38
|
20.03
|
Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). Презентація до уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-ekologichni-grupi-roslin-130981.html
|
Опрацювати §45, звернути увагу на пристосування рослин до умов існування
|
49
|
16.03
|
Біологія 7 клас
Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення
|
Прочитати §50, в зошиті обов’язково виконати тести (с.221)
|
50
|
18.03
|
Поняття про екосистему та чинники середовища існування. Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=XiSnpi_v7nI
|
Прочитати §51, звернути увагу на біологічний словничок с.226
|
46
|
16.03
|
Біологія 8 клас
Поняття про вищу нервову діяльність і її основні типи
|
Опрацювати §48,цікавим буде дослідницький практикум (с.213-214), виконати його в зошиті
|
47
|
18.03
|
Безумовні рефлекси. Інстинкти. Лабораторне дослідження «Визначення реакції зіниць на світло»
|
Прочитати §49, виконати дослідження (інструкція на с.217-218) і оформити його в зошиті
|
46
|
16.03
|
Біологія 9 клас
Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
|
Опрацювати §44
|
47
|
18.03
|
Світоглядні та наукові погляди походження та історичний розвиток життя. Узагальнення і систематизація знань
|
Опрацювати §43, запам’ятати терміни: біологічний прогрес і регрес, ароморфоз, ідіоадаптація, біогенез, абіогенез. Обов’язково виконати тести (с.183-185)
|
46
|
16.03
|
Біологія і екологія 10 клас
Особливості процесів регенерації організму людини
|
Опрацювати §43,44.Письмово виконати завдання «Поміркуйте» (с.165)
|
47
|
18.03
|
Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи. Правила біологічної етики
|
Прочитати §45
|
46
|
16.03
|
Біологія і екологія 11 клас
Основні джерела антропічного забруднення грунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони грунтів
|
Прочитати §39, письмово виконати завдання 6*,7*
|
47
|
18.03
|
Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери
|
Опрацювати §40.Знати терміни: деградація грунтів, інтродукція, акліматизація, реакліматизація
|
Немає коментарів:
Дописати коментар