3 клас


27.04
Шановні третьокласники! "#ВчимосьВдома"!
Стартували уроки для учнів 1 - 4 класів у межах Всеукраїнської школи онлайн. Розклад та уроки можна переглянути за посиланням https://pedpresa.ua/vu
Наголошую, що для учнів, які мають проблеми з підключенням до Інтернету, всі уроки також транслюватимуться українськими телеканалами.
3 клас -  UA:Культура ( вівторок, четвер з 9:00 год)


21.04
Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 0684179992) або на електронну пошту lhulko73@gmail.com


Контрольні роботи виконуємо на окремому подвійному листку із зошита

13.04
Шановні третьокласники! 
Звертаю вашу увагу, що 11 канал, Дніпро, Україна починає програму «Дом@шка» для учнів 3-4 класів.
Аби ви не припиняли навчальний процес і вчитись вам стало набагато цікавіше на період карантину, вчителі молодших класів викладатимуть просто з екрана телевізора.
Кожного ранку по буднях «Дом@шка» представить вам 3 уроки з 10:30 до 12:00.

Розклад і самі уроки ви можете переглянути за посиланням https://11tv.dp.ua/domashka



Завдання для учнів на період карантину з 25.05.20 по 29.05.20 з предметів

Природознавство

Тема. Підсумкова перевірка. Тематична контрольна робота "Людина та її організм."



Українська мова

Тема " Виконання творчих та навчальних завдань"

Виконати тестове завдання

  • Вправа 394 с. 164
  • Вправа 397 с.165
  • Вправа 399 с.166
  • Вправа 401 с.167
Скласти розповідь на тему " Мої літні канікули" (Вправа 396 с. 165)

Літературне читання

Тема " Твори українських письменників-класиків."

  • Прочитати твір О. Караванської "Вишиванка"
  • За допомогою білого паперу (основа) та кольорового паперу (червоний, чорний)
     зробити візерунок чи орнамент для вишиванки (техніка аплікація)
  • Самостійно розглядати дитячі періодичні видання (читати, аналізувати тематику рубрик)

Математика

Тема « Узагальнення знань і вмінь»
  • Виконати завдання підручника с. 181 № 153 - 159
  • Виконувати завдання (на вибір) у зошиті "Пригоди Точки Чомучки" 
  • Пройти онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/528976

Завдання для учнів на період карантину з 18.05.20 по 22.05.20 з предметів

Природознавство


Тема " Шкіра. Органи чуття."

  • Опрацювати матеріал підручника с. 160 - 167
  • Виконати дослідницьку роботу " Вивчення властивостей шкіри" с. 160
  • Замалювати органи чуттів с. 163
  • Дати відповідь на запитання с. 167

Українська мова


Тема " Підсумкова перевірка.  Диктант."

Літературне читання

Тема " Твори українських письменників-класиків."

  • Читати поезії А. Качана ( Хрестоматія 3-4 кл. с. 74 - 79)
  • Намалювати малюнок до прочитаної поезії. (на вибір)

Математика

Тема «Повторення та узагальнення вивченого матеріалу»

  • Працювати у зошиті Г. І. Іваниці " Пригоди Точки Чомучки"
  • Виконати завдання підручника с. 178
  • Пройти онлайн тестування за посиланням
    https://naurok.com.ua/test/start/481842

Завдання для учнів на період карантину з 12.05.20 по 15.05.20 з предметів

Природознавство

Тема " Кровоносна система. Значення крові в організмі людини"
  • Переглянути відео урок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=CSu39Q70hFU
  • Опрацювати матеріал підручника с. 157 - 159
  • Виконати практичну роботу " Вимірювання частоти пульсу в усіх членів родини"
  • Дати відповідь на запитання с. 159
Українська мова

      Тема " Підсумкова перевірка. Перевірка мовних знань та вмінь."
Літературне читання

Тема " Твори українських письменників-класиків."
Прочитати твір М. Савка " Казка про Старого Лева"( Хрестоматія 3-4 кл. с. 74 - 79)
  • Переказати зміст прочитаного
  • Створити усний малюнок. 

Математика

Тема «Повторення та узагальнення вивченого матеріалу»

  • Працювати у зошиті Г. І. Іваниці " Пригоди Точки Чомучки"
  • Виконати завдання підручника 
  1.        Повторити правило с. 177
  2.        Виконати № 128 - 131


Завдання для учнів на період карантину з 04.05.20 по 08.05.20 з предметів

Природознавство

Тема " Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання"
Українська мова

Тема " Правило написання НЕ з дієсловами. Використання дієслів з НЕ у монологічному та діалогічному мовленні."

Літературне читання

Тема " Твори українських письменників-класиків."
  • Прочитати твір Т. Стус " Як пасує краватка або Чому не всі поросята брудні" ( Хрестоматія 3-4 кл. с. 32 - 41)  

Математика

Тема «Повторення та узагальнення вивченого матеріалу»

Завдання для учнів на період карантину з 27.04.20 по 30.04.20 з предметів

Природознавство

 Тема " Травна система. Харчування. Правила здорового харчування"
  • Переглянути відео урок за посиланням
     https://www.youtube.com/watch?v=Tx5f81tT94E
  • Опрацювати матеріал підручника с. 149 - 154
  • Замалювати в зошит "Трикутник здорового харчування" та дати відповіді на запитання від Матінки природи с. 154

Українська мова

Тема " Часи дієслів. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті."
  • Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=BAPi9lkcXsY
  • Прочитати правило, с 149 у підручнику
  • Виконати вправи  362, 364 с. 152
  • Виконати за зразком: вправу 354 с. 149 та вправу 361 с. 151

Літературне читання
 
     Тема   «Твори дитячої зарубіжної літератури»
  •      Скласти план прочитаного і переказати зміст

      Математика

      Тема «Повторення та узагальнення вивченого матеріалу»
  •      Виконати завдання підручника  с. 174
  •      Пройти онлайн тестування за посиланням  
    https://naurok.com.ua/test/start/255141
  •      Виконувати завдання (на вибір) у зошиті "Пригоди Точки Чомучки" 


Завдання для учнів на період карантину з 21.04.20 по 24.04.20 з предметів

Природознавство

           

1.     Виконуємо тематичну контрольну роботу 


1. Обери і познач ознаки, які вказують на те, що тварини – живі організми.
а) забарвлення, нюх, зір, спосіб пересування
б) слух, розміри, рух, місце існування
в) живлення, дихання, ріст, розмноження

2. Обери і познач правильну відповідь. Дикі тварини – це ті, що
а) мешкають у людини на подвір’ї, корм для них заготовляє людина
б) мешкають у лісі, самі добувають собі їжу
в) мешкають у місті, у селі, чекають від людини їжі.

3. Дай відповідь. Як треба поводитися у природі, щоб не зашкодити тваринам?
а) Знищувати дощових черв’яків
б) підгодовувати тварин у лісі
в) розглядати гнізда і брати в руки пташенят

4. Упиши потрібні слова в речення.
У природі гриби виконують роль ___________________ . Гриби перетворюють рештки рослин і тварин на ____________________ . У шапинкових грибів є _____________________ ,___________________ , _______________________ . Для того, щоб випекти хліб, виготовити квас, потрібні мікроскопічні гриби - ____________________ .

5. Склади схему ланцюга живлення таких організмів:

Куниця, гусениця, шпак, капуста
________________________________________________________________
Сова, миша, конюшина, джміль
_______________________________________________________________
6. Установи послідовність розвитку риби. Упиши відповідні номери у клітинки.

                                                                                                   доросла риба
ікринка
мальок
личинка






7. До якої групи тварин належить дельфін? Доведи.
___________________________________________________________

2..     Опрацьовуємо тему «Людина. Нервова система. Опорно-рухова система»
·        Опрацювати матеріал підручника с. 146- 148
·        Виконати завдання на с. 148  «Перевір власну поставу»
·        Виконати завдання  від Матінки Природи с. 148
·        Переглянути відео за посиланням

Українська мова

1.     Підсумкова перевірка. Диктант «Лелека» за посиланням
2.     Тема «Дієслова - синоніми. Дієслова – антоніми. Вживання дієслів у переносному значенні.
·        Переглянути відео урок за посиланням
·        Виконати завдання з підручника с. 146 вправи 347 – 349 та
 с. 148 вправа 352


Літературне читання

1.  Тема   «Твори дитячої зарубіжної літератури»

  •       Намалювати казкового героя.

Математика

1. Виконуємо тематичну контрольну роботу
                                                                 
Контрольна робота
1.  Яким є значення виразу 420 : 70

А) 6;
 Б) 60;
 В) 70

2. Яке значення має вираз 42 х 3?

А) 120;
 Б) 124;
 В) 126

3. Яке значення має вираз 65 : 5?

А) 15;
 Б) 11;
 В) 13

4. Встанови послідовність дій та знайди значення виразу

30 х 5 – 300 : 100 + 68

5. З’єднай стрілочками значення кожного виразу

450 х 2 – 810 : 10                           790
 890 – 25 х 4                                    0
 100 : 100 х 0                         819

6. Знайти  ¼ від 1 год.   
                   ½ від 1т.
    Знайти число, якщо: його 1/3 = 20
                                         його 1/5 = 37

7. Доїльним апаратом одна доярка за годину видоює 15 корів. Скільки корів видоять такими апаратами 6 доярок за 4 год?

2.Тема «Повторення та узагальнення вивченого матеріалу»
  • Виконати завдання підручника на с. 173 
  • Пройти онлайн тестування за посиланням  



Завдання для учнів на період карантину з 13.04.20 по 17.04.20 з предметів
 Природознавство


  1.  Організм  людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя людини

Українська мова


1.     «Дієслово. Загальне поняття. Зв'язок дієслова з іменником у реченні»

·        Переглядаємо відео  за посиланням
      https://www.youtube.com/watch?v=9_YUZT_QvUU
·        Вивчити правило с. 141
·        Виконати вправи 336 та 340 за зразком,  с. 140 – 142
·        Написати переказ твору вправи 343 с. 144

Пройти онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/220645



      Літературне читання

    1.    
«Твори сучасної дитячої української літератури»

            ·        Прочитати текст за вибором з «Хрестоматія 2 – 4 кл.»

            ·        Скласти план до твору


            ·        Переказати за планом зміст прочитаного


Математика 

   1. Повторення вивченого матеріалу
  •  Повторити таблиці множення і ділення чисел 2 – 9.
  • Повторити вивчені формули с. 171 у підручнику
  • Виконати завдання підручника  с. 170 – 172
  • Пройти онлайн тестування за посиланням     https://naurok.com.ua/test/start/220314
Виконані завдання можете переслати мені у Viber
Завдання для учнів на період карантину з  06.04 по 10.04 з предметів


 Природознавство

Тема: Охорона рослинного і тваринного світу. Заповідники. Ботанічні сади. Червона  книга України
  • 1. Опрацювати  матеріал підручника с. 130-136.
  • 2. Записати в зошит назви рослин та тварин, які потребують охорони і занесені до Червоної книги.
  • 3. Намалювати одну рослину і тварину ( на вибір )
  • 4. Пояснити про що "розповідають" умовні знаки с. 134

    Українська мова
Тема: Прикметник. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.
  • 1. Виконати вправи 332-333
  • 2. Зробити аналіз прикметника веселий за схемою на с. 133 (впр. 319)
  • 3. Списати текст із рубрики " Спілкуємося красно!"
  • 4. Скласти діалог друзів, використовуючи українські форми вітань і побажань ( усно )

     
    Літературне читання
    Тема: Твори  дитячої української літератури.

    1. Прочитати Віктор Кава " Я і мій телевізор" с. 52-54 за посиланням http://loippo.lviv.ua/files/2013/Metodyka/Poch-shkola/3-klas/Pryroda/123.pdf
    2. Дати відповідь на поставлені запитання до тексту.
    3. Переказати зміст прочитаного.

    Математика
    Тема: Одиниці вимірювання маси - грам - тонна.

    1. Вивчити

    1 т = 10 ц = 1000 кг
    1 кг = 1000 г
    2. Виконати завдання підручника с. 166-169


Завдання для учнів на період карантину з 30.03.20 - 
03.04.20 з предметів

Природознавство


1. « Бактерії – значення бактерій у природі і для людини»

Українська мова

      «Прикметник. Змінювання прикметників за числами»

  • Прочитати правило с. 138
  • Виконати вправу 328 с. 137 та вправу 330 с. 138
  • Написати переказ твору « Добра синичка» вправи 325 с. 136
  • Пройти онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/108114

 Літературне читання

1.     «Твори сучасної дитячої української літератури»

Математика

1. «Одиниці вимірювання довжини – міліметр, кілометр»

Вивчити !!!
1 см = 10 мм
1 дм = 10 см = 100 мм
1 м = 10 дм = 100 см = 1000 мм
1 км = 1000 м = 10000 дм = 100000 см = 1000000 мм
·        Виконати завдання підручника с. 159 - 163
·        Пройти онлайн тестування за посиланням      

Повторювати таблиці множення і ділення чисел 2 – 9.




Завдання для учнів на період карантину з 12.03.20 - 20.03.20 з предметів
Природознавство

1.  Пристосування тварин до життя в різних умовах
- Переглянути мультфільм, створений за казкою «Кішка, яка гуляла сама по собі»  Р. Дж. Кіплінга    https://www.youtube.com/watch?v=NL7PSeN3SYU

2. «Гриби – живі організми. Будова грибів. Значення грибів у природі»
·                         Опрацювати матеріал підручника с. 122-125
·                         Переглянути відео  за посиланням 
                           https://www.youtube.com/watch?v=MVe28sn1QH0
·                         Виконати завдання  від Матінки Природи с. 125



       Українська мова
       
1.     «Прикметник. Змінювання прикметників за родами»
·        Переглянути відео  за посиланням
·        Вивчити правило с. 134
·        Виконати вправи 316 – 319,  с. 131 – 133
·        Пройти онлайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/69489


      Літературне читання


    1. Читати художні твори українських письменників «Хрестоматія 2 – 4 кл.»
(за вибором учнів)
·        Переказувати зміст прочитаного твору
·        Дати характеристику головним героям твору
·        Діалог за змістом прочитаного
     2. Самостійно знаходити тексти з дитячої періодики, читати їх, аналізувати прочитане.


      Математика
     
1.     « Частини. Величини.»
·        Виконати завдання підручника  с. 152 – 158  
·        Пройти онлайн тестування за посиланням   https://naurok.com.ua/test/start/8025


  Якщо виникнуть труднощі при виконанні звертайтеся за телефоном 0684179992




Немає коментарів:

Дописати коментар