Завдання з 18.05 по 29.05
Виконані завдання
надсилати у Viber на
номер телефону 0969954365 або на
електронну пошту inform.naraivka@ukr.net
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6
клас
|
Тема
«Найбільші за площею та
чисельністю населення держави світу. Держави – сусіди України на політичній
карті світу » Практична робота 8
|
Прочитати параграф 61
Подивись відео
Запиши
1.
Найбільші за площею країни світу
2.
Найбільші за кількістю населення країни світу
3.
Площу України
4.
Держави- сусіди України
Практична
робота8
Позначення на
контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх
столиць.
1.
Позначити
на контурній карті
найбільші за площею
країни і їх
столиці: Російська Федерація,
Канада, Китай, США,
Бразилія, Австралія, Індія.
2.
Позначити
на контурній карті
країни, в яких
проживає найбільше людей,
і їх столиці:
Китай, Індія, США,
Індонезія, Бразилія, Пакистан,
Нігерія, Бангладеш, .
3. Познач на
контурній карті Україну
і її країни – сусіди: Польща,
Білорусь, Румунія,
Угорщина, Словаччина, Молдова,
Росія. Познач столиці.
Виконані завдання скидати у Viber
|
Тема «Зміни
компонентів географічної оболонки під впливом людської діяльності»
|
Прочитати §62
|
|
Дослідження .
Розробка міні проєкту з утилізації побутових відходів
|
||
Повторення
|
7
клас
|
Тема «Використання природних
багатств материків і океанів»
|
Прочитати
параграф 62 ,
Подивись відео
Запиши відповіді на питання:
1.
Що таке
природні ресурси?
2.
Які розрізняють види природних ресурсів
3.
Які ресурси є невичерпними?
4.
Наведіть приклади зміни природних ландшафтів унаслідок господарської
діяльності людини
Виконай
завдання https://learningapps.org/view3781338
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
Тема «Екологічні проблеми
материків і океанів»
|
Прочитати §63
|
|
Тема « Міжнародне співробітництво у розв’язанні екологічних проблем»
Дослідження « Шляхи розв’язання
екологічних проблем»
|
Прочитати
§63
|
|
Тема «Міжнародні організації з охорони природи»
|
Прочитати §64
|
8
клас
|
Тема «Географічне положення, адміністративно-територіальний
устрій, історія формування і розвитку Вінницької області.»
|
Опрацювати тему користуючись Інтернет джерелами
|
Тема « Природа регіону(
геологічна будова, рельєф, клімат, води, органічний світ, природні ресурси)
|
||
Тема « Населення Вінницької
обл.(кількість, віковий і національний
склад, густота, демографічні
показники, найбільші міста)
|
Опрацювати тему, користуючись Інтернет- джерелами
|
|
Тема: Узагальнення знань з т. «Природа і населення Вінницької обл.»
|
Виконати письмово самостійну
роботу:
І. Тести із однією правильною відповіддю:
1. У якому році була утворена
Він. обл.:
а)1927, б)1932, в) 1935, г)1939
2. Середня густота населення (осіб/км2) :
а) 58,4;б) 60,1; в) 62,3; г) 65,4
3.Українці у націон. складі обл. становлять
(%):
а) 85, б) 90, в) 92, г) 95
4. Рівень урбанізації (%):
а) 50,2; б) 52,5; в) 53,1; г) 54,0
5. Природний приріст населення (на 2014 р.)
а) 4, б) 0, в) -5, г) -8
6. Зайнятість населеня у с/г (%):
а) 15, б) 25, в) 30, г) 37
7.Скільки % становить лісистість території
обл.:
а)14, 2; б) 13,3; в)16,1; г)17,4
8.Скільки адміністративних районів налічує
обл.
а) 25,б) 27, в) 30, г) 32
ІІ.Тести із декількома правильними
відповіддями:
9.З якими із перелічених
областей межує Вінниччина:
а) Київська, б) Чернівецька, в)
Полтавська, г) Тернопільська, д)Хмельницька е) Черкаська
10.До басейнів яких річок
належать річки нашої обл.:
а) Пд. Буг, б) Дніпро, в)
Дністер, г) Дунай, д) Вісла
11.Виберіть ресурси, якими
багата Вінниччина:
а) граніт, б) каолін, в)
залізні руди, г) мінеральні води, д)кухонна сіль
ІІІ. Завдання на послідовність:
12.Розмістіть міста у
зростаючому порядку за кількістю населення (на 01.01 2019 р.)
а)Могилів- Подільський, б)
Жмеринка, в) Гайсин, г) Хмільник.
ІУ. Завдання з відкритою
відповіддю( на вибір)
1.Назвіть риси демографічної
ситуації Вінниччини.
2.Поясніть, якими чинниками
(внутрішніми і зовнішніми) зумовлений рельєф Вінницької обл.,що має вигляд
хвилястої рівнини.
|
9
клас
|
Тема «Комп’ютерне програмування як вид економічної діяльності»
|
Прочитати § 46
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=SvtxWa3nN-w
Відповісти на тести
Сфотографуй і надсилай у
Viber
|
Контрольна робота
( виконати до 21.05 до 16 год)
|
Виконай завдання (на вибір)
https://drive.google.com/open?id=1QwEsE2Dk6CmFxkd7Sjzn_4R711FWfx9F
Сфотографуй і надсилай у
Viber
|
|
Тема «Глобальні проблеми людства, принципи їх виникнення»
|
Прочитати § 47
|
|
Взаємозв’язок глобальних проблем. Сталий розвиток – стратегія людства
на ХХІ ст.
|
Прочитати § 48,49
|
10
клас
|
Тема Контрольна робота
( виконати до 21.05 до 16 год)
|
Виконай завдання (на вибір)
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
Геополітична структура
сучасного світу. Місце України на сучасній геополітичній карті світу
|
||
Міжнародні економічні зв’язки України
|
Прочитати § 34
|
|
Повторення
|
11
клас
|
Тема Вторинний сектор економіки України: машинобудування, хімічна,
легка та харчова промисловість
|
Прочитати § 31
Відео
|
Тема: Третинний сектор економіки України. Сталий розвиток у країнах
світу.
|
Д.З. § 32, § 33.
|
Завдання з 12.05 по 15.05
Виконані завдання
надсилати у Viber на
номер телефону 0969954365 або на
електронну пошту inform.naraivka@ukr.net
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
12.05 Тема
«Кількість населення Землі. Розселення населення на землі та його
густота »
|
Прочитати параграф 59
Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=EoePekJzpX0
Дай відповіді на питання
1.
Яка кількість населення на Землі?
2.
Яка середня густота населення на планеті?
3.
Яка середня густота населення в Україні?
4.
Запиши формулу густоти населення
Виконані завдання скидати у Viber
|
13.05 Тема « Людські раси. Найчисельніші народи світу»
|
Прочитати §60
Подивись відео
Випиши і запам’ятай що
таке « людські раси», основні чотири раси
Дай відповідь на питання
1. Під впливом яких чинників з’явилися
відмінності в зовнішності представників різних рас
2. Культурні традиції яких народів
світу вам особливо подобаються
Виконані завдання
скидати у Viber
|
|
7
клас
|
14.05 Тема «Індійський океан»
|
Прочитати
параграф 60 ,
Подивись відео
Нанеси на контурну карту об’єкти ст 267
підручника
Запиши відповіді на питання:
1.
Які материки омиває Індійський океан ?
2.
Найглибше місце Індійського океану?
3.
Найбільша затока ?
4.
Які мінеральні ресурси видобувають на шельфі Індійського океану ?
5.
Яка особливість Мусонної течії?
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
15.05 Тема «Північний Льодовитий океан»
|
Прочитати §61
Нанеси
на контурну карту об’єкти ст 272 підручника
Запиши відповіді на питання:
1.
Які материки омиває Північний Льодовитий
океан ?
2.
Найглибше місце океану?
3.
Найбільша затока ?
4.
Протока через яку Пн. Льодовитий океан пов'язаний з
Тихим?
5.
Найбільша медуза, що живе в холодних водах Пн. Льодовитого океану
6.
Як мешканці океану пристосувалися до суворих умов?
Сфотографуй
і надсилай у Viber і підготуйся до
Підготуйся
до контрольної роботи
|
|
8 клас
|
13.05 Тема «Економічно активне населення. Зайнятість населення»
|
Прочитати §
57,58
Переглянути відео
Запиши , які країни є лідерами за кількістю економічно активного
населення
|
14.05 Тема Контрольна
робота
|
Виконай завдання (на вибір) https://drive.google.com/file/d/1jcf5JXsdboy0yYpAswIJUmtupYTy7eDz/view?usp=sharing
Сфотографуй і надсилай у Viber |
|
9 клас
|
14.05 Тема « Фінансові послуги»
|
Прочитати § 45
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=QC2iB4cPlyk
Відповісти на тести
Сфотографуй і надсилай у Viber |
10
клас
|
12.05 Тема « Єгипет. Місце країни у світі. Основні чинники, що
визначають місце країни у МПП. Зовнішні економічні зв’язки »
|
Прочитати § 31
Переглянути відео та
презентацію
Запиши « візитку» Єгипту
Охарактеризуйте природні умови і ресурси країни
Охарактеризуйте зв’язки України з Єгиптом
Сфотографуй і надсилай у Viber |
14.05 Тема « ПАР Місце країни у світі. Основні чинники, що визначають
місце країни у МПП. Зовнішні економічні зв’язки»
|
Прочитати § 32
Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=1HPmhSo0s-g
Запиши « візитку»
Пройди тести
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
|
11
клас
|
12.05 Тема « Сучасний стан окремих виробництв енергетики,
машинобудування»
|
Завдання з 04.05 по 08.05
Виконані завдання
надсилати у Viber на
номер телефону 0969954365 або на
електронну пошту inform.naraivka@ukr.net
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
05.05 Тема
«Природні зони Землі, їх особливості»
|
Прочитати параграф 58
Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=jXr7j6FFXTA
Випиши і запам’ятай що
таке « природна зона».
Дай відповіді на питання
а) тайги ( хвойних лісів) б)
савани і рідколісся
в) вологих екваторіальних лісів
а) тайги ( хвойних
лісів) б) напівпустелі та пустелі
в) арктичні (
антарктичні пустелі)
а) з півночі на
південь; б)з заходу на схід;
в) від підніжжя до
вершини.
а) зебра б)лось в)носоріг
г)баобаб д)лев е)ялина
Виконані завдання скидати у Viber
|
06.05Тема Узагальнення знань по темах
«Біосфера та ґрунти.
Природні комплекси»
|
Виконати завдання ст.
231 підручника 1-9 обов’язково,
10,11, 12 на вибір
Повторити §54-58
Виконані завдання
скидати у Viber
|
|
7
клас
|
07.05 Тема « Тихий океан.
Острови в Тихому океані »
|
Прочитати
параграф 57-58 ,
Подивись відео https://youtu.be/tIyAt1y5eF8
Нанеси на контурну карту об’єкти ст 254
підручника
Запиши відповіді на питання:
1.
Які материки омиває Тихий океан?
2.
Найглибше місце Тихого океану?
3.
Найбільші теплі течії ?
4.
Де в Тихому океані
утворюються тропічні циклони?
5.
Де розташовується Тихоокеанське
вогняне кільце?
6.
Як середня солоність вод океану?
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
08.05 Тема «Атлантичний океан»
|
Прочитати §59
Подивись
відео https://www.youtube.com/watch?v=Q28v7UdpumY&feature=emb_logo
Нанеси
на контурну карту об’єкти ст 263 підручника
Зроби
конспект параграфу ( запиши основні
факти)
Сфотографуй
і надсилай у Viber
|
|
8 клас
|
06.05 Тема « Релігія як явище культури. Світові релігії»
|
Прочитати §
56
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=41x7MzYwEXU
Запиши визначення терміну : релігія
,
мал 239, ст 291 підручника
|
07.05 Тема « Трудові ресурси. Кількість і
якість трудових ресурсів»
|
Прочитати параграф 57
Запиши визначення терміну:
трудові ресурси, економічно-активне
населення
Виконай завдання 5 ст 299
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
|
9 клас
|
05.05 Тема
« Міжнародний туризм »
|
Прочитати §43
Нанеси на карту країни світу з найбільшою кількістю об’єктів Списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО( завдання ст 241)
Випиши в зошит країни, де
доходи від туризму є основною статтею
бюджету
Сфотографуй і надсилай у
Viber
|
07.05 Тема «Наукова і освітня діяльність. Освіта Охорона здоров’я »
|
Прочитати §44
|
|
10
клас
|
07.05 Тема «Особливості економіки країн Африки. Зв’язки України з
країнами Африки»
|
Прочитати § 30
Подивись відео
Випиши найбагатші та
найбідніші країни Африки , знайди їх на
карті
Практична
робота 7 ст 166 підручника
Сфотографуй і
надсилай у Viber
|
11
клас
|
05.05. Тема «Сучасні риси
національної економіки України»
|
Прочитати §28-29
Переглянути відео урок
Також можете використовувати інформацію з сайту
https://geografiamozil2.jimdofree.com
розділ « Сучасні риси
національної економіки ( с/г і металургія)
відповісти на тести https://drive.google.com/file/d/1EEtJm9FNj4rnX5zgBwxOmeY5gjxOrSbG/view?usp=sharing
Сфотографуй і
надсилай у Viber
|
Завдання з 27.04 по 30.04
Виконані завдання
скидати у Viber на
номер телефону 0969954365 або на
електронну пошту inform.naraivka@ukr.net
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
28.04 Тема
«Природні комплекси як наслідки взаємозв’язків між компонентами
природи»
|
Прочитати параграф 56
Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=XakMx2YiEeI
Випиши і запам’ятай що
таке « природний комплекс».
Напиши до чого призводить вирубування лісу ( відповідь у параграфі). Виконані завдання скидати у Viber
|
29.04 Тема «Географічна
оболонка»
|
Прочитати параграф 57 та переглянь відео за посиланнями
Дайте відповідь на питання
Де
проходять межі географічної оболонки
Які
кругообіги забезпечують цілісність географічної оболонки .Виконані завдання
скидати у Viber
|
|
7
клас
|
30.04 Тема . Узагальнення знань з теми
" Євразія" |
Повторити
параграф 43-56 ,
Виконай завдання
https://drive.google.com/file/d/1IObcDrpFFyWIdkjQfh3ebw_oeRWPZapi/view?usp=sharing
Сфотографуй
і надсилай у Viber
|
8 клас
|
29.04 Тема «Етноси. Однонаціональні та багатонаціональні країни»
|
Прочитати параграф 54
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XlHukpy319w
Запиши визначення термінів : етнос,
народність, етнографія, національність, етнічна нація
|
30.04 Тема «Національний склад населення
України»
|
Прочитати параграф 55
Відповісти на питання тестів
https://naurok.com.ua/test/etnosi-nacionalniy-sklad-naselennya-ukra-ni-319723.html
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
|
9 клас
|
30.04 Тема «Туризм як складова національної економіки, його види.
Туризм в Україні»
|
Прочитати параграф 42
Випиши чинники розвитку туризму
Переглянути відео « Топ 10 місць відпочинку в Україні» https://www.youtube.com/watch?v=O0SmY3sVRK8
Виконай завдання « Працюю з картою» ст 238 підручника
Сфотографуй і надсилай у Viber |
10
клас
|
28.04 Тема Практична робота 6 . Порівняльна характеристика
машинобудування США, Канади, Бразилії
|
Повторити §25,26,27
Виконати практичну роботу 6, ст 150,151
підручника
Відповісти на
тестові питання ст 157
Сфотографуй і надсилай у Viber
|
30.04
Тема « Особливості географічного положення Африки. Склад регіону. Сучасна
політична карта Африки»
|
Прочитати § 28,
Подивись
відео
Запипши «
візитку регіону»
Познач на
контурній карті межі
субрегіонівСфотографуй і надсилай у Viber |
|
11
клас
|
28.04. Тема « Населення України. Практична робота 9
|
Прочитати параграф 26,27
Переглянути відео урок https://www.youtube.com/watch?v=MLq5Rsdv4hc
відповісти на
тестиhttps://naurok.com.ua/test/rozselennya-ta-urbanizaciya-292720.html
Сфотографуй і
надсилай у Viber |
Завдання з 21.04 по 24.04
Виконані завдання
скидати у Viber на
номер телефону 0969954365 або на
електронну пошту inform.naraivka@ukr.net
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
21.04 Тема
«Складові біосфери, особливості її поширення на земній кулі »
|
Прочитати параграф 54
Подивись відео
Випиши в зошит і вивчи географічну термінологію з рубрики «Запам’ятай»
|
22.04 Тема «Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів »
|
Прочитати параграф 55 та переглянь відео за посиланнями
|
7 клас
|
23.04 Тема «Найбільші держави Європи. Зв’язки України з країнами
Європи»
|
Прочитати
параграф 51-53 ,
Нанеси на
контурну карту країни, що
розглянули, підпиши назви та їх столиці
Напиши міні- повідомлення про країни-карлики у
Європі , виконані завдання -у
|
24.04 Тема «Найбільші країни
Азії. Зв’язки України з країнами Азії »
|
Опрацюй 54-56
Подивись відеоурок
https://youtu.be/frnPYJ2v7hU
|
|
8 клас
|
22.04 Тема « Міські і сільські населені пункти»
|
Прочитати параграф 52
Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=5ATFvtTGfvw
Запиши, що є основою для поділу населених пунктів на
міські і сільські?
Випиши
області України, в яких найбільший відсоток міського населення (найвищий
рівень урбанізації) – таблиця ст 262, сфотографуй і надсилай у
|
23.04 Тема «Урбанізація, причини, що її зумовлюють.
Міські агломерації.»
|
Прочитати параграф 53
Відповісти на питання тестів
https://naurok.com.ua/test/rozselennya-ta-urbanizaciya-292720.html, відповіді надіслати Viber на номер телефону 0969954365 |
|
9 клас
|
21.04 Тема «Торгівля як вид послуг. Торгівля в Україні »
|
Прочитати параграф 40,41
Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=H-IOa0nC86s |
23.04 Тема « Світовий ринок товарів і послуг»
|
Прочитати параграф 41
Переглянути відео :« Історія створення ЄС»
Як влаштований Європейський союз?
Запишіть і заповніть у
зошиті таблицю https://drive.google.com/file/d/1T2x_kIaMkqTdxVUPUH-GtFqpcYbR70kp/view?usp=sharing
Відповісти на питання тестів
Сфотографуй і надсилай
відповіді у Viber |
|
10 клас
|
23.04 Тема « Бразилія.
Місце країни у світі і регіоні.
Основні чинники, що визначають
місце країни в МПП.»
|
Прочитати параграф 27
або на сайті
https://geografiamozil2.jimdofree.com/ %D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0% BD%D0%B0/%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0% B8%D0%BB%D1%96%D1%8F/ Відповісти на тести https://naurok.com.ua/test/braziliya-114478.html Сфотографуй і надсилай відповіді у Viber |
11 клас
|
21.04 Тема « Українська держава»
|
Прочитати параграф 25
Переглянь відео урок на
каналі МОН
|
Завдання з 13.04 по 17.04
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
14.04 Тема
«Льодовики –багаторічні природні скупчення льоду. Багаторічна
мерзлота»
|
Прочитати параграф 52
Подивись відео
Випиши в зошит і
познач на карті
озера, про які
ти почув у
ролику
|
15.04Тема « Підземні води,
умови їх утворення і залягання. Термальні в мінеральні води»
|
Прочитати параграф 53
Виконай завдання для самоконтролю (тести 1-10) с.211 підр.-письмово у
зошиті
|
|
7 клас
|
16.04 Тема «Найвідоміші об’єкти занесені до списку природної спадщини
ЮНЕСКО»
|
Прочитати
параграф параграф , зроби в робочому
зошиті
коротку опорну схему
Подивись
відеопрезентації
Нанеси
на контурну карту
|
17.04 Тема «Населення та
держави Євразії»
|
Опрацюй 49
Подивись відеоролик
|
|
8 клас
|
15.04 Тема «Тема: Статево-віковий склад населення світу й України.
Тривалість життя населення» Практична робота №11 «Аналіз статево-вікових
пірамід України та окремих країн світу»
|
Прочитати параграф 50
Переглянути презентацію
|
16.04 Тема «Густота населення. Територіальні
відмінності густоти населення в світі й Україні»
|
Прочитати параграф 51
|
|
9 клас
|
16.04 Тема «Транспорт світу »
|
Опрацювати параграф 39
|
10 клас
|
14.04 Тема «США.
Особливості сучасного
Постіндустріального розвитку країни. Домінуючі складові третинного
сектору»
|
Опрацювати параграф 25
Перегляд презентації
|
16.04 Тема « Канада.
Місце країни у світі і регіоні.
Основні чинники, що визначають
місце країни в міжнародному поділі праці.
|
Опрацювати параграф 26
|
|
11 клас
|
14.04 Тема « Політична географія та геополітика»
|
Прочитати параграф 24
|
Виконані завдання скидати
у Viber на номер
телефону 0969954365
або на електронну
пошту inform.naraivka@ukr.net
11 клас підготовка до ЗНО
Вітаю одинадцятикласники!
Пропоную переглянути відео по підготовці до ЗНО з географії
Пишіть у Viber
на номер 0969954365 .
Завдання з 06.04 по 10.04
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
07.04 Тема
«Озера, їх різноманітність. Найбільші і найглибші озера земної кулі »
|
Прочитати параграф 49
Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=NwPGgC3Xv0I . Випиши в зошит і познач на карті озера, про які ти почув у ролику
|
08.04 Тема « Болота, особливості їх відтворення. Штучні водойми »
|
Прочитати параграф 50, 51
Переглянь презентацію
| |
7 клас
|
09.04 Тема «Природні зони Євразії»
|
Прочитати параграф параграфи 47-48, зроби в робочому
зошиті коротку опорну схему
Подивись відеопрезентації https://www.youtube.com/watch?v=F183WaInvrc
Нанеси на контурну карту природні зони Євразії
|
10.04 Тема «Вертикальна поясність. Зміни природи материка людиною»
|
Опрацюй 49
Подивись відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=_9sl48nZJ0U
Запиши списком найбільші зони екологічної кризи в Євразії
| |
8 клас
|
08.04 Тема « Кількість населення в світі та Україні.
Демографічна політика.»
|
Прочитати параграф 47,48
онлайн- тести https://naurok.com.ua/test/kilkist-naselennya-prirodniy-ruh57563.html
|
09.04 Тема «Механічний рух населення. Українська діаспора. Міграційна політика»
| ||
9 клас
|
07.04 Тема «Значення транспорту »
|
1.Опрацювати параграф 37 (Т.Г. Гільберг, І.Г. Совенко та ін.. Географія, 9 клас,)
|
09.04 Тема «Транспорт України»
|
Опрацювати параграф 38
| |
10 клас
|
09.04 Тема . США. Місце країни у світі і регіоні.
Основні чинники, що визначають
місце країни в міжнародному поділі праці. Система розселення. Українська
діаспора США.
|
Опрацювати параграф 25
Перегляд презентації
|
11 клас
|
07.04 Тема «Особливості окремих складових третинного сектору. Формування «інформаційного суспільства»
|
Прочитати параграф 23
Переглянь відео урок на каналі
|
Завдання з 30.03 по 03.04
6 клас
|
31.03 Тема «Життя в океанах і морях. Багатства вод Світового океану. Океан та людина»
|
Прочитай параграфи 45-46
Переглянути відео
Випиши визначення, що таке планктон, нектон, бентос
|
01.04 Тема «Води суходолу – поверхневі і підземні. Річки: річкова система, басейн річки, річкова долина.
|
Прочитай параграф 47
Переглянути відео
Запиши основні елементи річки ( витік, русло та інші)
Нанеси на контурну карту найдовші річки на кожному материку
|
7 клас
|
02.04 Тема «Води суходолу: річки»
|
Опрацювати параграф 46
Позначити географічні об’єкти ( найбільші річки)
|
03.04 Тема «Води суходолу: озера, болота, льодовики, багаторічна мерзлота»
|
Опрацювати параграф 46
Позначити на контурній карті озера, назви яких зазначені в параграфі |
8 клас
|
01.04 Тема «Природокористування в умовах сталого розвитку»
|
Прочитати параграф 45
Випиши визначення « Сталий розвиток»
Випиши п’ять базових принципів сталого розвитку
|
02.04 Тема «Природно-заповідний фонд України»
|
Прочитати параграф 46
Випиши визначення в зошит
Знайди та нанеси на контурну карту природоохоронні об’єкти мал 203– ( Практична робота 10. «Позначення на контурній карті об’єктів природно-заповідного фонду України»).
Переглянути відео
|
9 клас
|
02.04 Тема «Виробництво продуктів харчування у світі»
|
Опрацювати параграф 36
Познач на контурній карті світу штаб-квартири провідних ТНК у харчовій промисловості
Переглянути відеоурок https://youtu.be/n9J_4Rm8TqU
|
10 клас
|
31.03 Тема «Первинний і вторинний сектори економіки країн Америки. Основні осередки промисловості в регіоні».
|
Опрацювати параграф 24
|
02.04 Тема "Третинний сектор економіки. Зв'язки України з країнами Америки"
|
Опрацювати параграф 24 ( продовження)
|
11 клас
|
31.03 Тема «Вторинний сектор економіки»
|
Опрацювати параграф 22
|
Клас
|
Тема уроку
|
Завдання
|
6 клас
|
Тема 1
« Властивості вод Світового океану»
|
Прочитати параграф 42
Подивись відео
|
Тема 2 «Рух води в Світовому
океані»
|
Прочитати параграф 43-44
Нанеси течії, які
зображені на малюнку
203 підручника ст .174 на контурну
карту, користуючись атласом.
|
|
7 клас
|
Тема 1«Клімат Євразії»
|
Прочитати параграф
Переглянути відео
|
Тема 2 « Кліматичні пояси і типи клімату »
|
Опрацюй параграфи 45, зроби
в робочому
зошиті коротку опорну схему
Подивись відеопрезентацію
|
|
8 клас
|
Тема 1« Чорне і Азовське море»
|
Прочитати параграф 42,43
Переглянути відео
Відповісти на запитання тестів
|
Тема 2 Природокористування.
Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень
довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на
життєдіяльність населення.
|
Прочитати параграф 44
Подивись відео https://www.youtube.com/watch?v=UhgXiUf9vX8
Доповни список за текстом
Екологічні
проблеми України
-неякісна вода
-деградація земельних ресурсів
|
|
9 клас
|
Тема 1 « Легка промисловість. Народні промисли України»
|
1.Опрацювати
параграф 33, 34 (Т.Г. Гільбергі, І.Г. Совенко та ін..
Географія, 9 клас,)
2. Випиши тези «Розвиток легкої промисловості в
Україні і світі»
Дайте письмову відповідь
питання 3, ст 185 .
Позначте на контурній карті
центри сучасної народної вишивки
|
Тема 2 « Харчова промисловість в Україні»
|
Опрацювати параграф 35
Випиши для кожної галузі підприємства
чи населені пункти, де дана галузь
розвивається
Перерахуй ТНК, які працюють
у галузі харчової промисловості України
та вкажи їх спеціалізацію
|
|
10 клас
|
Тема 1.Економіко географічне положення Америки. Політична карта
Америки
|
Опрацювати параграф 22
Перегляд презентації
Випиши – Міжнародні
організації в Америці
|
Тема 2 « Природні умови і ресурси Америки. Населення»
|
Опрацювати параграф 23
Випиши основні види
природних ресурсів ( мінерально-сировинні, водні, лісові, природно-заповідний
фонд як складову ресурсів), де вони поширені
Назвати і позначити на
контурній карті мегаполіси, світові міста в Америці
Переглянути відео https://www.youtube.com/c/DniproTV?sub_confirmation=1 |
|
11 клас
|
Тема 1. «Первинний сектор економіки»
|
Прочитати параграф 21
Переглянь відео урок на
каналі ТРК « Київ»
Заповни таблицю на ст 111
|
Немає коментарів:
Дописати коментар