Зарубіжна література
(18.05-22.05)
5 клас
| ||||
20.05
|
Узагальнення і систематизація вивченого.
|
Подивитися фільм «Попелюшка»: http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/6922-popelyushka.html
| ||
6 клас
| ||||
22.05
|
Узагальнення і систематизація вивченого
|
Подивитися фільм «Сліпий музикант»: https://www.youtube.com/watch?v=_vgF-_CLbVM
| ||
7 клас
| ||||
19.05
|
Узагальнення і систематизація вивченого
| |||
8 клас
| ||||
20.05
|
Узагальнення і систематизація вивченого
|
Подивитися фільм «Ромео і Джульєтта»: https://www.youtube.com/watch?v=g0X7msTTDdI
| ||
9 клас
| ||||
20.05
|
Контрольна робота за творчістю Г. Лі та Р. Бредбері.
|
Детальна інструкція буде у Вайбері.
| ||
10 клас
| ||||
19.05
|
Контрольна робота за творчістю М. Метерлінка, П. Коельйо, Й. Ягелло
|
Детальна інструкція буде у Вайбері.
|
12.05-15.05
5 клас
|
|||||
13.05
|
Узагальнення
вивченого.
|
Подивитися
мультфільм «Пеппі Довга панчоха»
|
|||
6 клас
|
|||||
15.05
|
Контрольна
робота за темою «Зростання і взаємини зі світом»
|
Виконати
тести онлайн. Детальна консультація – у Вайбері.
|
|||
7 клас
|
|||||
12.05
|
Узагальнення
вивченого
|
||||
8 клас
|
|||||
13.05
|
Контрольна робота за темою: «У пошуках
себе і високого польоту»
|
Вхід
за паролями.
|
|||
9 клас
|
|||||
13.05
|
Розвиток
мовлення (письмово). Написання рецензії.
|
Написати
рецензію на прочитаний твір (за вибором)
|
|||
10 клас
|
|||||
12.05
|
Розвиток
мовлення. створення обкладинки або реклами улюбленого роману
|
Написати
відгук про улюблений роман.
|
|||
11 клас
|
|||||
15.05
|
Контрольна робота. «Людина та пошуки
сенсу існування»
|
Пройти
онлайн-тестування.
Детальна
інструкція буде у Вайбері.
|
|||
з 04.05 по 08.05
5 клас
| |||||
04.05
|
Контрольна робота з теми «Сучасна література»
| ||||
06.05
|
Узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок.
|
Подивитися мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=TzgbkCIErq4
| |||
6 клас
| |||||
03.05
|
Образи головних героїв («Міо, мій Міо»)
|
Написати характеристики головних героїв.
| |||
08.05
|
Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
|
Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=SixfPlS6DmM
| |||
7 клас
| |||||
04.05
|
Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Поєднання уявного і реального світів.
|
Дати коротку характеристику образу Меґі.
| |||
05.05
|
Контрольна робота з теми «Сучасна література»
|
Написати твір «Над чим мене змусили задуматись прочитані твори?» («Фах» А. Азімов, «Чорнильне серце» К. Функе)
| |||
8 клас
| |||||
09.05
|
Ідея поваги до людини, сімейні цінності у творі Б. Космовської «Буба».
|
1.Прочитати інтерв’ю з письменницею: http://litakcent.com/2012/06/15/barbara-kosmovska-suchasni-pidlitky-potrebujut-chesnosti/
2.Висловити власне ставлення до проблем, порушених у романі «Буба».
| |||
9 клас
| |||||
04.05
|
Проблема входження молоді в дорослий світ. Зіткнення з жорстокістю.
|
1.Записати паспорт твору. («Убити пересмішника» Гарпер Лі).
2. Визначити основні проблеми, порушені у творі.
| |||
06.05
|
Моральні ідеали у творі.
|
Запишіть свої думки на тему: «Чи можна бути справедливим лише будучи людинолюбним?»
| |||
10 клас
| |||||
04.05
|
Йоганна Ягелло. «Кава з кардамоном».
|
1.Прочитати роман: https://www.litmir.me/br/?b=283770
2.Схарактеризувати головних героїв.
| |||
11 клас
| |||||
08.05
|
Твір-роздум «зашифроване послання світу «здорових і дорослих» у романі «Провина зірок»»
|
Написати твір.
|
Зарубіжна література
(27.04.- 30.04)
5 клас
| ||||||
27.04
|
Яскравість художнього світу повісті-казки П. Маара «Машина для здійснення бажань…» Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії.
|
Схарактеризувати образ Суботика.
| ||||
29.04
|
Представлення улюбленого твору сучасної дитячої літератури
|
Написати про свій улюблений твір, автора.
| ||||
6 клас
| ||||||
27.04
|
Астрід Лінгрен. «Міо, мій Міо»
|
1.Коротко записати про авторку.
2.Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=qf4WUlFpuV8&t=514s
3. Прочитати повість-казку.
| ||||
7 клас
| ||||||
27.04
|
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
|
Написати власні роздуми про призначення людини в сучасному світі.
| ||||
28.04
|
Корнелія Функе. «Чорнильне серце». Тема оживлення книги у творі.
|
1.Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y
2. Зробити короткі записи за матеріалом підручника про письменницю.
| ||||
8 клас
| ||||||
29.04
|
Барбара Космовська«Буба».
|
2. Прочитати роман: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8392
3. Записати коротко про письменницю.
| ||||
9 клас
| ||||||
27.04
|
Натовп і влада. важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві
|
Висловити власне ставлення до проблеми важкого прозріння особистості у тоталітарному суспільстві (коротко в зошиті).
| ||||
29.04
|
Гарпер Лі. «Убити пересмішника»
|
1.Записати коротко про автора.
2.Переглянути уривок з фільму: https://www.youtube.com/watch?v=CebB06r0IHI&t=328s
3. Ознайомитись з коротким змістом твору: https://dovidka.biz.ua/ubiti-peresmishnika-skorocheno/
| ||||
10 клас
| ||||||
28.04
|
Пауло Коельо «Алхімік»
|
1.Прочитати роман-притчу.
2.Зробити записи про систему образів.
|
Зарубіжна література
(21.04 – 24.04)
5 клас
|
|||||
22.04
|
Персонажі
повісті-казки Пауля Маара «Машина для
здійснення бажань або Суботик повертається в суботу». Утілення в них доброти,
щирості, сімейних цінностей.
|
Висловити
своє ставлення до головних героїв (письмово).
|
|||
6 клас
|
|||||
24.04
|
Контрольна
робота
з теми «Поетичне бачення світу» за творчістю Мацуо Басьо, Р. Бернса, Дж. Родарі.
Образ майбутнього літературі Р. Брідбері, Р. Шеклі.
|
Виконати
один із варіантів тестових завдань:
(Тести
із Лонґфелло не брати до уваги)
|
|||
7 клас
|
|||||
21.04
|
Образ
Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності
культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
|
2.Написати
характеристику образа Джорджа Плейтена.
|
|||
8 клас
|
|||||
22.04
|
Ричард
Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Алегоричні образи повісті. Утілення
прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан
|
1.Опрацювати
презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-tvoru-richarda-baha-chayka-dzhonatana-livingston-8-klas-15891.html
3.Коротко
записати про автора.
4.
Прочитати повість.
|
|||
24.04
|
Художній
конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
|
Написати
власне ставлення до героїв повісті.
|
|||
9 клас
|
|||||
22.04
|
Провідні
мотиви роману-антиутопії «451◦ за Фаренгейтом» – книги (читання), пожежі,
тотального контролю, інакомислення тощо.
|
Визначити
провідні мотиви роману-антиутопії і коротко записати в зошит.
|
|||
10 клас
|
|||||
21.04
|
Контрольна
робота за творчістю Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо, М. Метерлінка.
|
||||
11 клас
|
|||||
24.04
|
Джон
Грін. «Провина зірок»
|
(можна
переглянути однойменний фільм за книгою Дж. Гріна)
2.В
зошитах коротко записати про автора і пояснити назву твору.
|
|||
Зарубіжна література
Завдання на період карантину з 13.04 по 17.04
5 клас
| |||||
13.04
|
Доброта і щирість головного героя («Чарлі і шоколадна фабрика»)
|
Написати характеристику головного героя.
| |||
15.04
|
Пауль Маар. «Машина для здійснен ня бажань або Суботик повертається в суботу». Чарівність художнього світу.
|
1.Зробити короткі записи про автора.
3. Знати зміст казки.
| |||
6 клас
| |||||
13.04
|
Роздуми Роберта Шеклі про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.
|
Розділити сторінку навпіл: справа записати чим схожі Том і Кліві, зліва – чим вони відрізняються один від одного.
| |||
17.04
|
Розвиток мовлення. Твір «Яким я бачу майбутнє людства»
|
Написати твір у зошиті.
| |||
7 клас
| |||||
13.04
|
Анна Гавальда. «35 кіло надії».
|
2.Подивитися фільм
| |||
14.04
|
Айзек Азімов. «Фах».
|
1.Записати в зошит та вивчити визначення понять «оповідач», «розповідач», «роман», «повість», «фентезі». Записати короткі відомості про автора.
3.Прочитати повість «Фах» за підручником
| |||
8 клас
| |||||
15.04
|
Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи.
|
1.Зробити короткі записи про автора.
2.Прочитати повість-притчу «Маленький принц».
3.За бажанням подивитися фільм або серіал за мотивами повісті.
| |||
17.04
|
Людські взаємини, моральні цінності в притчі-казці «Маленький принц»
|
Схарактеризувати образи персонажів (зробити короткі записи в зошит).
| |||
9 клас
| |||||
13.04
|
Кіноповісті та кіноромани Хосе Рівера, Тім Салліван. «Листи до Джульєтти».
| ||||
15.04
|
Рей Дуглас Бредбері. «451◦ за Фаренгейтом».
|
2.Короткі записи про автора. Записати і вивчити, що таке «антиутопія».
3.Прочитати роман-антиутопію «451 за Фаренгейтом».
| |||
10 клас
| |||||
14.04
|
Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. «Синій птах» М. Метерлінка.
|
1.Буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=eCzipwdaxqA або фільм: https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI&list=RDlyBuVL2GMYI&start_radio=1&t=4569.
2.Пояснити символи образів п’єси (коротко записати у зошит).
| |||
11 клас
| |||||
17.04
|
Хуліо Кортасар. «Менади».
|
1.Записати та вивчити, що таке «інтертекстуальність», «магічний реалізм».
3. Опрацювати презентацію: https://vseosvita.ua/library/hulio-kortasar-menadi-prezentacia-239532.html
4. Знати зміст твору.
|
Завдання на період карантину з 06.04 по 10.04
Зарубіжна література
5 клас
| ||||
06.04
|
Сучасна література. У колі добрих героїв. Роальд Далл. «Чарлі та шоколадна фабрика»
|
1.Записати у зошит короткі відомості про Р. Далла.
| ||
08.04
|
«Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.
|
1.Подивитися бук трейлер: https://www.youtube.com/watch?v=ekGJsCeLrAc
2.Напишіть у зошиті, яка пригода на фабриці Віллі Вонки вам найбільше сподобалася.
| ||
6 клас
| ||||
06.04
|
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
|
1.Написати власну думку щодо того, як змінювався образ Тома у творі.
2.Дати відповідь на запитання: Чи поджуєтеся ви з тезою, що духовне відродження людства починається з духовного відродження однієї людини? Свою відповідь обґрунтуйте.
| ||
10.04
|
Роберт Шеклі. «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.
|
1.Прочитати «Запах думок».
2.Подивитися слайди: https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-47408692
| ||
7 клас
| ||||
06.04
|
Розвиток мовлення. Культурні паралелі в текстах новел (біблійні мотиви в новелі «Дари волхвів» О. Генрі, зв’язок з японськими традиціями в новелі «Павутинка» Р. Акутагави)
|
Напишіть своє враження від знайомства з новелами «Дари волхвів» О. Генрі та «Павутинка» Р. Акутагави. Чи помітили ви культурні паралелі в цих творах (зв’язок з Біблією та японськими віруваннями)?
| ||
07.04
|
Контрольна робота
|
Виконайте тести (варіант 1): https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-svitova-novela-sucasna-literatura-30937.html
Відповіді записати в зошит.
| ||
8 клас
| ||||
08.04
|
Розвиток мовлення. Сутність морального уроку, утіленого митцем засобами комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
|
Які моральні висновки можна зробити, розглянувши образ пана Журдена?
| ||
10.04
|
Контрольна робота
|
Виконати тестові завдання: https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-testovi-zavdannya-za-temoyu-baroko-klasicizm-46030.html
| ||
9 клас
| ||||
06.04
|
Динаміка образу Елайзи Дулітл (Б. Шоу «Пігмаліон»)
|
Коротко написати, як змінювався образ Елайзи.
| ||
08.04
|
Контрольний твір на тему: «Експеримент над людиною» професора Хіггінса» (За п’єсою Б. Шоу «Пігмаліон») або «Чи можна дім Хельмерів назвати ляльковим» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»)
|
Написати в зошиті контрольний твір на одну із тем.
| ||
10 клас
| ||||
07.04
|
Моріс Метерлінк «Синій птах».
|
1.Записати в зошит короткі відомості про М. Метерлінка.
2.Прочитати драму «Синій птах».
2.Зробити опорну схему з літературознавчими поняттями: «нова драма», дія (зовнішня і внутрішня), символ, підтекст, драма-феєрія.
| ||
11 клас
| ||||
10.04
|
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-60-тих роках, його провідні ознаки (огляд «Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Чекаючи на Годо» С.Беккета, «Носороги» Е. Йонеско, «Санта -Крус» М. Фріша). Значення іронії, гротеску у творах.
|
1.Записти провідні ознаки театру абсурду.
2.Знати жанрові новації драми-притчі, трагікомедії.
3.Прочитати один із запропонованих в темі творів.
|
5 клас
|
||
30.03
|
Марина Іванівна
Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці»
|
1.Перегляньте
презентацію. https://vseosvita.ua/library/mcvetaeva-knigi-v-cervonij-paliturci-3137.html
2.Прочитайте
поезію «Книги в червоній палітурці».
3.Запишіть
у зошит паспорт поезії (Жанр, тема, ідея).
|
01.04
|
Контрольна
робота
|
Виконайте
один з варіантів тестових завдань. https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-5-klas-sila-tvorcho-uyavi-l-kerrol-m-cvetaeva-99713.html
|
6 клас
|
||
30.03
|
Виразне
читання улюблених віршів зарубіжних поетів
|
Обов’язково!
Вивчити
поезію Р. Бернса «Моє серце у верховині» та 3-4 хайку за вибором.
|
03.04
|
Р. Б. Бредбері.
«Усмішка».
Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.
|
2.
Прочитати оповідання «Усмішка».
3.
Подивитися презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-noveli-reya-bredberi-usmishka-20153.html
|
7 клас
|
||
30.03
|
Герберт Джордж
Уеллс. «Чарівна крамниця». Оповідач твору. Особливості дитячого
світу. Роль елементів фантастики.
|
1.Прочитати
новелу «Чарівна крамниця».
3.Написати
твір-мініатюру за мотивами новели «Світ, який для мене живий» (Написати про
свій світ дитинства)
|
31.03
|
Рюноске
Акутагава «Павутинка». Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі.
Філософський зміст твору. Художні образи Будди, Кандати.
|
1.Прочитати
новелу «Павутинка».
2.Переглянути
презентації: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-na-temu-ryunoske-agutagava-pavutinka-analiz-tvoru-41181.html
4.Скласти
порівняльну характеристику Будди і Кандати.
|
8 клас
|
||
01.04
|
Історія
створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його
загальнолюдське значення.
|
2.
Написати коротко про автора в зошит.
3.Визначити
основні проблеми, порушені у творі, записати в зошит.
|
03.04
|
Основні
образи комедії.
|
1.Напишіть
характеристику основних образів комедії Мольєра в зошиті.
2.Перегляньте
презентацію: https://infourok.ru/prezentacya_dlya_9_klasu_vismyuvannya_bezpdstavnih_pretenzy_burzhua_zhurdena_na_aristokratizm-428719.htm
|
9 клас
|
||
30.03.
|
Бернард Шоу. Особливості
світогляду.
|
1.Подивитися
презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-b-shou-68510.html
2.Скласти
тези за матеріалами підручника про життя і творчість письменника.
|
01.04
|
Бернард Шоу.
Специфіка античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
|
1.Прочитати
п’єсу «Пігмаліон».
2.
Подивитися презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-z-temi-specifika-vtilennya-antichnogo-mifu-u-p-esi-pigmalion-b-shou-119165.html Виписати з
презентації спільне і відмінне в античному міфі про Пігмаліона і у п’єсі Шоу.
|
10 клас
|
||
31.03
|
Артюр Рембо.
«Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство Рембо.
|
2.Прочитати
поезії та виписати основні ознаки художнього новаторства Рембо.
3.Обов’язково!
Вивчити напам’ять одну із поезій Бодлера, Верлена, Рембо (на вибір).
|
11 клас
|
||
03.04
|
Ґабріель Ґарсіа
Маркес. «Стариган з крилами»
|
1.Перегляньте
презентацію. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-zanyattya-g-g-markes-opovidannya-starigan-z-krilami-32024.html
2.Занотуйте
у зошиті коротко про письменника, випишіть основні риси магічного реалізму.
3.Прочитайте
новелу «Стариган з крилами». Яка головна тема та ідея новели «Стариган з
крилами»? (Відповідь запишіть).
|
Зарубіжна література
5 клас
|
|||
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
46
|
16/03
|
Льюїс Керролл
«Аліса в Країні Див».
|
Виконати
тести за розділами повісті-казки в підручнику.
За
бажанням подивитися фільм «Аліса в країні чудес» (2010) (https://uakino.club/film/genre_adventure/300-alsa-v-krayin-chudes.html
)
|
47
|
18/03
|
Позакласне
читання. Кір Буличов. Цикл «Аліса».
|
Прочитати
цикл «Аліса».
|
6 клас
|
|||
34
|
13/03
|
Роберт Бернс.
«Моє серце у верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза
(рідний край-чужина). Елементи фольклору (традиційні образи. Постійні
епітети, повтори та інше).
|
Вивчити
поезію напам’ять,
зробити записи у зошиті про Роберта Бернса.
Послухати
пісню «Моє серце в верховині» у виконанні сестер Тельнюк (https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0zs
)
|
35
|
16/03
|
Джанні Радарі.
«Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм
вірша.
|
Виразно
прочитати вірш, поміркувати над завданнями до нього.
Переглянути
буктрейлер до поезії «Листівки із видами міст»
(https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g)
|
36
|
20/03
|
Листівки
як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
|
Підготувати
листівку і розповідь до неї для уявного закордонного адресата.
|
7 клас
|
|||
47
|
16/03
|
О. Генрі.
«Останній листок».
Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради
ближнього. Специфіка розкриття образу
Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образу
дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели,
розповідач.
|
Прочитати
новелу, скласти образну характеристику Сью, Джонсі, Бермана, коротко записати
у зошит.
|
48
|
17/03
|
Розвиток
мовлення (письмово).
Твір про любов
до ближнього, її практичне втілення героями літератури.
|
Обов’язково!
Написати твір «Чим мене вразили вчинки Сью і Бермана?»
|
8 клас
|
|||
46
|
13/03
|
Історичні
умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки
класицизму як художнього напряму.
|
Опрацювати
матеріал підручника про класицизм, виписати у зошит характерні його ознаки.
|
47
|
18/03
|
Позакласне
читання. Мольєр. «Тартюф»
|
Прочитати
комедію Мольєра «Тартюф».
|
48
|
20/03
|
Мольєр
(1622-1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майтер класицистичної комедії.
Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове
театральне мистецтво.
|
Прочитати
комедію Мольєра «міщанин-шляхтич». Виписати у зошит визначення
літературознавчих понять «комедія», «сатира», сарказм».
|
9 клас
|
|||
45
|
16/03
|
Генрік Ібсен.
«Ляльковий дім».
Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і
внутрішньої). Образна система.
|
Прочитати
драму «Ляльковий дім». Знати визначення понять «нова драма», ібсенізм
(записати у зошит).
Переглянути
буктрейлер:
(https://www.youtube.com/watch?v=opd4yFFmgi4)
|
46
|
18/03
|
Композиція
п’єси. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
|
Скласти
образну характеристику Нори, Хельмера (можна скласти сенкан).
|
10 клас
|
|||
26
|
17/03
|
Поль Верлен
(1844-1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні
погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і
душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
|
Визначити
суть естетичних поглядів П. Верлена за поезією «Поетичне мистецтво»,
порівняти пейзаж природи і пейзаж душі, зробити записи у зошиті.
|
11 клас
|
|||
24
|
13/03
|
Ернест Міллер
Ґемінґвей (1899-1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця.
«Кодекс честі» героїв Е. М. Ґемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський
плани повісті «Старий і море».
|
Знати
зміст повісті-притчі, пояснити три плани зображення подій (коротко записати у
зошит).
Подивитися
бук трейлер:
(https://www.youtube.com/watch?v=xGoyGzIGd8)
|
25
|
20/03
|
Символіка
образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Саньтяго. Ознаки притчі
у повісті «Старий і море».
|
Пояснити
у зошиті значення символів, схарактеризувати образ Саньтьяго (можна скласти
сенкан).
|
Немає коментарів:
Дописати коментар