зарубіжна література

Зарубіжна література
(18.05-22.05)
5 клас
20.05
Узагальнення і систематизація вивченого.
Подивитися фільм «Попелюшка»: http://moviestape.net/katalog_filmiv/drama/6922-popelyushka.html
6 клас
22.05
Узагальнення і систематизація вивченого
Подивитися фільм «Сліпий музикант»: https://www.youtube.com/watch?v=_vgF-_CLbVM
7 клас
19.05
Узагальнення і систематизація вивченого
Подивитися фільм «Айвенго» https://www.youtube.com/watch?v=mhIrpCicGd0
8 клас
20.05
Узагальнення і систематизація вивченого
Подивитися фільм «Ромео і Джульєтта»: https://www.youtube.com/watch?v=g0X7msTTDdI
9 клас
20.05
Контрольна робота за творчістю Г. Лі та Р. Бредбері.
  1. Зареєструватися на сайті.
  2. Виконати тест.
Детальна інструкція буде у Вайбері.
10 клас
19.05
Контрольна робота за  творчістю М. Метерлінка, П. Коельйо, Й. Ягелло
  1. Зареєструватися на сайті .
  2. Виконати тест.
Детальна інструкція буде у Вайбері.
____________________________________________
12.05-15.05
5 клас
13.05
Узагальнення вивченого.
Подивитися мультфільм «Пеппі Довга панчоха»
6 клас
15.05
Контрольна робота за темою «Зростання і взаємини зі світом»
Виконати тести онлайн. Детальна консультація – у Вайбері.
7 клас
12.05
Узагальнення вивченого
Подивитися фільм «Пурпурові вітрила»: https://www.youtube.com/watch?v=5YzwW4hxrx4
8 клас
13.05
Контрольна робота за темою: «У пошуках себе і високого польоту»
Виконати онлайн тести на сайті https://naurok.com.ua/.
Вхід за паролями.
9 клас
13.05
Розвиток мовлення (письмово). Написання рецензії.
Написати рецензію на прочитаний твір (за вибором)
10 клас
12.05
Розвиток мовлення. створення обкладинки або реклами улюбленого роману
Написати відгук про улюблений роман.
11 клас
15.05
Контрольна робота. «Людина та пошуки сенсу існування»
Пройти онлайн-тестування.
Детальна інструкція буде у Вайбері.
______________________________________________________
з 04.05 по 08.05
5 клас
04.05
Контрольна робота з теми «Сучасна література»
06.05
Узагальнення і систематизація знань, умінь, навичок.
Подивитися мультфільм: https://www.youtube.com/watch?v=TzgbkCIErq4
6 клас
03.05
Образи головних героїв («Міо, мій Міо»)
Написати характеристики головних героїв.
08.05
Міхаель Енде «Джим  Ґудзик і машиніст Лукас»
Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=SixfPlS6DmM
7 клас
04.05
Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Поєднання уявного і реального світів.
Дати коротку характеристику образу Меґі.
05.05
Контрольна робота з теми «Сучасна література»
Написати твір «Над чим мене змусили задуматись прочитані твори?» («Фах» А. Азімов, «Чорнильне серце» К. Функе)
8 клас
09.05
Ідея поваги до людини, сімейні цінності у творі Б. Космовської «Буба».
1.Прочитати інтерв’ю з письменницею: http://litakcent.com/2012/06/15/barbara-kosmovska-suchasni-pidlitky-potrebujut-chesnosti/
2.Висловити власне ставлення до проблем, порушених  у романі «Буба».

9 клас
04.05
Проблема входження молоді в дорослий світ. Зіткнення з жорстокістю.
1.Записати паспорт твору. («Убити пересмішника» Гарпер Лі).
2. Визначити основні проблеми, порушені у творі.
06.05
Моральні ідеали у творі.
Запишіть свої думки на тему: «Чи можна бути справедливим лише будучи людинолюбним?»
10 клас
04.05
Йоганна Ягелло. «Кава з кардамоном».
1.Прочитати роман: https://www.litmir.me/br/?b=283770
2.Схарактеризувати головних героїв.
11 клас
08.05
Твір-роздум «зашифроване послання світу «здорових і дорослих» у романі «Провина зірок»»
Написати твір.





Зарубіжна література
(27.04.- 30.04)
5 клас
27.04
Яскравість художнього світу повісті-казки П. Маара «Машина для здійснення бажань…» Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії.
Схарактеризувати образ Суботика.
29.04
Представлення улюбленого твору сучасної дитячої літератури
Написати про свій улюблений твір, автора.
6 клас
27.04
Астрід Лінгрен. «Міо, мій Міо»
1.Коротко записати про авторку.
2.Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=qf4WUlFpuV8&t=514s
3. Прочитати повість-казку.
7 клас
27.04
Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.
Написати власні роздуми про призначення людини в сучасному світі.
28.04
Корнелія Функе. «Чорнильне серце». Тема оживлення книги у творі.
1.Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=y63PVfXNJ4Y
2. Зробити короткі записи за матеріалом підручника про письменницю.
8 клас
29.04
Барбара Космовська«Буба».
1.Подивитися буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=FphHAFX5hgc
2. Прочитати роман: https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8392
3. Записати коротко про письменницю.

9 клас
27.04
Натовп і влада. важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві
Висловити власне ставлення до проблеми важкого прозріння особистості у тоталітарному суспільстві (коротко в зошиті).
29.04
Гарпер Лі. «Убити пересмішника»
1.Записати коротко про автора.
2.Переглянути уривок з фільму: https://www.youtube.com/watch?v=CebB06r0IHI&t=328s
3. Ознайомитись з коротким змістом твору: https://dovidka.biz.ua/ubiti-peresmishnika-skorocheno/
10 клас
28.04
Пауло Коельо «Алхімік»
1.Прочитати роман-притчу.
2.Зробити записи про систему образів.







Зарубіжна література
(21.04 – 24.04)
5 клас
22.04
Персонажі повісті-казки Пауля Маара «Машина для здійснення бажань або Суботик повертається в суботу». Утілення в них доброти, щирості, сімейних цінностей.
Висловити своє ставлення до головних героїв (письмово).

6 клас
24.04
Контрольна робота з теми «Поетичне бачення світу» за творчістю Мацуо Басьо, Р. Бернса, Дж. Родарі. Образ майбутнього літературі Р. Брідбері, Р. Шеклі.
Виконати один із варіантів тестових завдань:
(Тести із Лонґфелло не брати до уваги)
7 клас
21.04
Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
1.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=pQQ_k6yrayA
2.Написати характеристику образа Джорджа Плейтена.
8 клас
22.04
Ричард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон». Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатан
2.Переглянути буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=dn4zoc54xSY
3.Коротко записати про автора.
4. Прочитати повість.
24.04
Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
Написати власне ставлення до героїв повісті.
9 клас
22.04
Провідні мотиви роману-антиутопії «451◦ за Фаренгейтом» – книги (читання), пожежі, тотального контролю, інакомислення тощо.
Визначити провідні мотиви роману-антиутопії і коротко записати в зошит.
10 клас
21.04
Контрольна робота за творчістю Ш. Бодлера, П. Верлена, А. Рембо, М. Метерлінка.
11 клас
24.04
Джон Грін. «Провина зірок»
1.Переглянути буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=EOSTGJX1JZQ
(можна переглянути однойменний фільм за книгою Дж. Гріна)
2.В зошитах коротко записати про автора і пояснити назву твору.



Зарубіжна література 
Завдання на період карантину з 13.04 по 17.04
5 клас
13.04
Доброта і щирість головного героя («Чарлі і шоколадна фабрика»)
Написати характеристику головного героя.
15.04
Пауль Маар. «Машина для здійснен ня бажань або Суботик повертається в суботу». Чарівність художнього світу.
1.Зробити короткі записи про автора.
2. Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=dfx2rn5uL88&t=13s
3. Знати зміст казки.
6 клас
13.04
Роздуми Роберта Шеклі про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму.
Розділити сторінку навпіл: справа записати чим схожі Том і Кліві, зліва – чим вони відрізняються один від одного.
17.04
Розвиток мовлення. Твір «Яким я бачу майбутнє людства»
Написати твір у зошиті.
7 клас
13.04
Анна Гавальда. «35 кіло надії».
1.Подивитися буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=t9JyaIcIkCo
2.Подивитися фільм
14.04
Айзек Азімов. «Фах».
1.Записати в зошит та вивчити визначення понять «оповідач», «розповідач», «роман», «повість», «фентезі». Записати короткі відомості про автора.
2.Подивитися буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=s49f2GLHT1A
3.Прочитати повість «Фах» за підручником
8 клас
15.04
Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц». Філософський зміст твору. Художні образи.
1.Зробити короткі записи про автора.
2.Прочитати повість-притчу «Маленький принц».
3.За бажанням подивитися фільм або серіал за мотивами повісті.


17.04
Людські взаємини, моральні цінності в притчі-казці «Маленький принц»
Схарактеризувати образи персонажів (зробити короткі записи в зошит).
9 клас
13.04
Кіноповісті та кіноромани Хосе Рівера, Тім Салліван. «Листи до Джульєтти».
1.Переглянути фільм: https://www.youtube.com/watch?v=cXlhJsBbMZ8
15.04
Рей Дуглас Бредбері. «451◦ за Фаренгейтом».
1.Подивитися трейлер: https://www.youtube.com/watch?v=bcSznT6AwCk 
2.Короткі записи про автора. Записати і вивчити, що таке «антиутопія».
3.Прочитати роман-антиутопію «451 за Фаренгейтом».
10 клас
14.04
Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. «Синій птах» М. Метерлінка.
2.Пояснити символи образів п’єси (коротко записати у зошит).
11 клас
17.04
Хуліо Кортасар. «Менади».
1.Записати та вивчити, що таке «інтертекстуальність», «магічний реалізм».
2.Подивитися експрес-урок: https://www.youtube.com/watch?v=muQr5CspVhc
4. Знати зміст твору. 


Завдання на період карантину з 06.04 по 10.04
Зарубіжна література

5 клас
06.04
Сучасна література. У колі добрих героїв. Роальд Далл. «Чарлі та шоколадна фабрика»
1.Записати у зошит короткі відомості про Р. Далла.
08.04
«Чарлі і шоколадна фабрика». Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонки.
1.Подивитися бук трейлер: https://www.youtube.com/watch?v=ekGJsCeLrAc
2.Напишіть у зошиті, яка пригода на фабриці Віллі Вонки вам найбільше сподобалася.
6 клас
06.04
Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.
1.Написати власну думку щодо того, як змінювався образ Тома у творі.
2.Дати відповідь на запитання: Чи поджуєтеся ви з тезою, що духовне відродження людства починається з духовного відродження однієї людини? Свою відповідь обґрунтуйте.
10.04
Роберт Шеклі. «Запах думок». Утвердження сили людської думки у творі.
1.Прочитати «Запах думок».
2.Подивитися слайди: https://www.slideshare.net/ssuser0c1ee5/ss-47408692
7 клас
06.04
Розвиток мовлення. Культурні паралелі в текстах новел (біблійні мотиви в новелі «Дари волхвів» О. Генрі, зв’язок з японськими традиціями в новелі «Павутинка» Р. Акутагави)
Напишіть своє враження від знайомства з новелами «Дари волхвів»  О. Генрі та «Павутинка» Р. Акутагави. Чи помітили ви культурні паралелі в цих творах (зв’язок з Біблією та японськими віруваннями)?
07.04
Контрольна робота
Відповіді записати в зошит.
8 клас
08.04
Розвиток мовлення. Сутність морального уроку, утіленого митцем засобами комічного (гумор, іронія, сатира, сарказм).
Які моральні висновки можна зробити, розглянувши образ пана Журдена?
10.04
Контрольна робота
9 клас
06.04
Динаміка образу Елайзи Дулітл (Б. Шоу «Пігмаліон»)
Коротко написати, як змінювався образ Елайзи.
08.04
Контрольний твір на тему: «Експеримент над людиною» професора Хіггінса» (За п’єсою Б. Шоу «Пігмаліон») або «Чи можна дім Хельмерів назвати ляльковим» (за п’єсою Г. Ібсена «Ляльковий дім»)
Написати в зошиті контрольний твір на одну із тем.
10 клас
07.04
Моріс Метерлінк «Синій птах».
1.Записати в зошит короткі відомості про М. Метерлінка.
2.Прочитати драму «Синій птах».
2.Зробити  опорну схему з літературознавчими поняттями: «нова драма», дія (зовнішня і внутрішня), символ, підтекст, драма-феєрія.
11 клас
10.04
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-60-тих роках, його провідні ознаки (огляд «Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Чекаючи на Годо» С.Беккета, «Носороги» Е. Йонеско, «Санта -Крус» М. Фріша). Значення іронії, гротеску у творах.
1.Записти провідні ознаки театру абсурду.
2.Знати жанрові новації драми-притчі, трагікомедії.
3.Прочитати один із запропонованих в темі творів.




5 клас
30.03
Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці»
1.Перегляньте презентацію. https://vseosvita.ua/library/mcvetaeva-knigi-v-cervonij-paliturci-3137.html
2.Прочитайте поезію «Книги в червоній палітурці».
3.Запишіть у зошит паспорт поезії (Жанр, тема, ідея).
01.04
Контрольна робота
Виконайте один з варіантів тестових завдань. https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-5-klas-sila-tvorcho-uyavi-l-kerrol-m-cvetaeva-99713.html
6 клас
30.03
Виразне читання улюблених віршів зарубіжних поетів
Обов’язково!
Вивчити поезію Р. Бернса «Моє серце у верховині» та 3-4 хайку за вибором.
03.04
Р. Б. Бредбері. «Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні.
1. Переглянути буктрейлер: https://www.youtube.com/watch?v=qa2Dkxlvfqw
2. Прочитати оповідання «Усмішка».

7 клас
30.03
Герберт Джордж Уеллс. «Чарівна крамниця». Оповідач твору. Особливості дитячого світу. Роль елементів фантастики.
1.Прочитати новелу «Чарівна крамниця».
2.Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=YRXQmQZ42dM
3.Написати твір-мініатюру за мотивами новели «Світ, який для мене живий» (Написати про свій світ дитинства)
31.03
Рюноске Акутагава «Павутинка». Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі. Філософський зміст твору. Художні образи Будди, Кандати.
1.Прочитати новелу «Павутинка».
4.Скласти порівняльну характеристику Будди і Кандати.
8 клас
01.04
Історія створення комедії «Міщанин-шляхтич». Тематика і проблематика твору, його загальнолюдське значення.
1.Подивитися презентацію: http://www.myshared.ru/slide/1064750/
2. Написати коротко про автора в зошит.
3.Визначити основні проблеми, порушені у творі, записати в зошит.
03.04
Основні образи комедії.
1.Напишіть характеристику основних образів комедії Мольєра в зошиті.

9 клас
30.03.
Бернард Шоу. Особливості світогляду.
2.Скласти тези за матеріалами підручника про життя і творчість письменника.
01.04
Бернард Шоу. Специфіка античного міфу в п’єсі «Пігмаліон».
1.Прочитати п’єсу «Пігмаліон».
2. Подивитися презентацію:  https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-z-temi-specifika-vtilennya-antichnogo-mifu-u-p-esi-pigmalion-b-shou-119165.html Виписати з презентації спільне і відмінне в античному міфі про Пігмаліона і у п’єсі Шоу.
10 клас
31.03
Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія». Художнє новаторство Рембо.
1.Переглянути презентацію. https://ppt-online.org/26924
2.Прочитати поезії та виписати основні ознаки художнього новаторства Рембо.
3.Обов’язково! Вивчити напам’ять одну із поезій Бодлера, Верлена, Рембо (на вибір).

11  клас
03.04
Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган з крилами»
2.Занотуйте у зошиті коротко про письменника, випишіть основні риси магічного реалізму.
3.Прочитайте новелу «Стариган з крилами». Яка головна тема та ідея новели «Стариган з крилами»? (Відповідь запишіть).



Зарубіжна література

5 клас

Дата
Тема уроку
Домашнє завдання
46
16/03
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Див».
Виконати тести за розділами повісті-казки в підручнику.
За бажанням подивитися фільм «Аліса в країні чудес» (2010) (https://uakino.club/film/genre_adventure/300-alsa-v-krayin-chudes.html )
47
18/03
Позакласне читання. Кір Буличов. Цикл «Аліса».
Прочитати цикл «Аліса».

6 клас

34
13/03
Роберт Бернс. «Моє серце у верховині». Ідея любові до батьківщини у вірші. Антитеза (рідний край-чужина). Елементи фольклору (традиційні образи. Постійні епітети, повтори та інше).
Вивчити поезію напам’ять, зробити записи у зошиті про Роберта Бернса.
Послухати пісню «Моє серце в верховині» у виконанні сестер Тельнюк (https://www.youtube.com/watch?v=Z3Qx1pFS0zs )
35
16/03
Джанні Радарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.
Виразно прочитати вірш, поміркувати над завданнями до нього.
Переглянути буктрейлер до поезії «Листівки із видами міст» (https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g)
36
20/03
Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття.
Підготувати листівку і розповідь до неї для уявного закордонного адресата.

7 клас

47
16/03
О. Генрі. «Останній листок». Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка  розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образу дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.
Прочитати новелу, скласти образну характеристику Сью, Джонсі, Бермана, коротко записати у зошит.
48
17/03
Розвиток мовлення (письмово).
Твір про любов до ближнього, її практичне втілення героями літератури.
Обов’язково!
Написати твір «Чим мене вразили вчинки Сью і Бермана?»

8 клас

46
13/03
Історичні умови, філософське та естетичне підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму.
Опрацювати матеріал підручника про класицизм, виписати у зошит характерні його ознаки.
47
18/03
Позакласне читання. Мольєр. «Тартюф»
Прочитати комедію Мольєра «Тартюф».
48
20/03
Мольєр (1622-1673). «Міщанин-шляхтич». Мольєр – майтер класицистичної комедії. Художнє новаторство Мольєра у драматургії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво.
Прочитати комедію Мольєра «міщанин-шляхтич». Виписати у зошит визначення літературознавчих понять «комедія», «сатира», сарказм».

9 клас
45
16/03
Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). Образна система.
Прочитати драму «Ляльковий дім». Знати визначення понять «нова драма», ібсенізм (записати у зошит).
Переглянути буктрейлер:
(https://www.youtube.com/watch?v=opd4yFFmgi4)
46
18/03
Композиція п’єси. Підтекст. Символіка. Відкритість фіналу.
Скласти образну характеристику Нори, Хельмера (можна скласти сенкан).

10 клас
26
17/03
Поль Верлен (1844-1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво». Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.
Визначити суть естетичних поглядів П. Верлена за поезією «Поетичне мистецтво», порівняти пейзаж природи і пейзаж душі, зробити записи у зошиті.

11 клас
24
13/03
Ернест Міллер Ґемінґвей (1899-1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Ґемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Знати зміст повісті-притчі, пояснити три плани зображення подій (коротко записати у зошит).
Подивитися бук трейлер:
(https://www.youtube.com/watch?v=xGoyGzIGd8)
25
20/03
Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Саньтяго. Ознаки притчі у повісті «Старий і море».
Пояснити у зошиті значення символів, схарактеризувати образ Саньтьяго (можна скласти сенкан).


Немає коментарів:

Дописати коментар