Уроки хімії з 25.05 по 29.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
26.05
|
7
клас
Узагальнення знань з теми №3: «Вода»
|
Обов’язково виконати тести варіант ІІ:
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-voda-himiya-7-klas-1811.html
|
29.05
|
Речовини та їх перетворення у
навколишньому світі
|
|
26.05
|
8
клас
Узагальнення знань з теми
|
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7001523
|
29.05
|
Вплив на довкілля і здоров’я людини
|
|
26.05
|
9
клас
Узагальнення знань з теми №4: «Роль
хімії в житті суспільства»
|
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1512948
|
29.05
|
Застосування якісних реакцій
|
|
26.05
|
10
клас
Узагальнення знань з теми №6:
«Багатоманітність та зв’язки між класами органічних речовин»
|
|
26.05
|
11
клас
Узагальнення знань.
|
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4741758
|
29.05
|
Періодичність змін характеру хімічних
елементів, властивостей простих і складних речовин
|
|
Уроки хімії на період з 18.05 по 22.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
19.05
|
7 клас
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою
|
Повторити §12, виконати завдання №1в с.87
|
19.05
|
8 клас
Відносна густина газів
|
Повторити §22, виконати завдання 163, 167
|
22.05
|
Природа хімічного зв’язку. Ковалентний, іонний зв’язок
|
Повторити §§14,15. Виконати тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=247582
|
19.05
|
9 клас
Хімічна наука і виробництво в Україні
|
Прочитати §36
|
22.05
|
Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної науки
|
Прочитати с.233-236
|
19.05
|
10 клас
Роль органічної хімії у розв’язанні продовольчої проблеми
|
Опрацювати §§33,34
|
22.05
|
Роль органічної хімії у створенні нових матеріалів
|
Прочитати §35
|
10.05
|
11 клас
Відновні властивості неметалів
|
Повторити §18, виконати завдання 137
|
22.05
|
Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови
|
Повторити §8, виконати завдання 67,68
|
_________________________________
Уроки хімії з 12.05 по 15.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
12.05
|
7
клас
Обчислення масової частки, маси
розчиненої речовини в розчині
|
Опрацювати с.156-158, виконати тести,
варіанти відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/obchislennya-masovo-chastki-masi-rozchineno-rechovini-masi-i-ob-emu-vodi-v-rozchini-306457.html
|
15.05
|
Обчислення маси елемента в складній
речовині за його масовою часткою
|
Повторити §12, виконати №3 а,б
|
12.05
|
8
клас
Розрахунки за хімічними рівняннями кількості
речовини реагентів та продуктів реакції
|
Опрацювати§12, розв’язати задачі
№215,218,220. Розв’язок задач надішліть на вайбер
|
15.05
|
Закон Авогадро. Молярний об’єм газів
|
Повторити §21, виконати №159
|
12.05
|
9
клас
Місце хімії серед наук про природу, її
значення для розуміння наукової картини світу
|
Прочитати §35
|
15.05
|
Роль хімічної науки для збереження
сталого розвитку людства
|
|
12.05
|
10
клас
Роль органічної хімії у розв’язанні
сировинної, енергетичної проблем
|
Опрацювати §§ 31, 32
|
12.05
|
11
клас
Практична робота №2. Генетичні зв’язки
між неорганічними речовинами
|
Виконуємо в зошиті, фотографуємо і
надсилаємо на вайбер. Інструктивна картка на с.205, варіант І.
|
15.05
|
Окисні властивості металів
|
Виконати завдання №274 а,б
|
_____________________________
Уроки хімії з 04.05 по 08.05
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
05.05
|
7 клас
Виготовлення розчину. Практична робота 5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин. Інструктивна картка: https://vseosvita.ua/library/prakticna-robota-5-vigotovlenna-vodnih-rozciniv-iz-zadanimi-masovimi-castkami-recovin-rozcinenih-recovin-135298.html
|
В зошиті пишете тему, мету, за завданням проводите необхідні розрахунки, обов’язково висновок. Сфотографовану роботу надсилаєте на вайбер
|
05.05
|
8 клас
Практична робота 3. Розв’язування експериментальних задач. Інструктивна картка: https://naurok.com.ua/praktichna-robota-3-za-temoyu-rozv-yazuvannya-eksperimentalnih-zadach-46579.html
|
В зошиті пишете тему, мету, необхідні рівняння реакцій, обов’язково висновок. Сфотографовану роботу надсилаєте на вайбер
|
08.05
|
Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами
| |
05.05
|
9 клас
Узагальнення знань з теми. Контрольна робота
|
Завдання буде надіслано на вайбер
|
08.05
|
Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення
|
Прочитати §34, виконати завдання 8 с.226
|
05.05
|
10 клас
Зв’язки між класами органічних речовин
|
Опрацювати §29, виконати завдання №1 с.159
|
08.05
|
Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти)
| |
05.05
|
11 клас
Узагальнення знань з теми: «Хімія і прогрес людства»
|
Виконати тести і варіанти відповідей надішліть на вайбер: https://naurok.com.ua/test/himiya-i-progres-lyudstva-251884.html
|
08.05
|
Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей. Інструктивна картка: https://naurok.com.ua/urok-praktichna-robota-doslidzhennya-yakisnogo-skladu-soley-134477.html
|
В зошиті пишете тему, мету, необхідні рівняння реакцій, обов’язково висновок. Сфотографовану роботу надсилаєте на вайбер
Перегляньте відео з подібних лабораторних робіт
|
_____________________________________
Уроки хімії з 27.04 по 30.04
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
28.04
|
7 клас
Очищення води на водоочисних станціях
та в домашніх умовах
|
|
28.04
|
8
клас
Контрольна робота.
|
Завдання отримаєте на вайбер.
Контрольну роботу виконуєте в зошиті, фотографуєте і надсилаєте на вайбер
|
28.04
|
9 клас
Практична робота 5. Виявлення
органічних сполук у харчових продуктах.
Інструктивна картка:
|
В зошиті оформляєте практичну роботу
за планом , фотографуєте і надсилаєте на вайбер
|
28.04
|
10
клас
Синтетичне волокно: фізичні
властивості і застосування. Узагальнення знань з теми.
|
Виконати тести, варіанти
відповідей надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/sintetichni-visokomolekulyarni-rechovini-i-polimerni-materiali-na-h-osnovi-6953.html
|
28.04
|
11 клас
«Зелена хімія»: сучасні завдання перед
хімічною наукою та хімічною технологією
|
Прочитати §36, виконати творче
завдання №289 і надіслати на вайбер
|
___________________________________
Уроки хімії з 21.04 по 24.04
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
21.04
|
Хімія
7 клас
Значення води і водних розчинів у
природі та житті людини.
|
Дивитись відео урок, дати письмово
відповідь на питання у закріпленні матеріалу:
|
24.04
|
Кислотні дощі. Проблеми чистої води.
Охорона водойм від забруднення. Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=WjgFPRi24Lw
|
Прочитати §25, виконати тести.
Варіанти відповідей надіслати на вайбер:
|
21.04
|
Хімія
8 клас
|
Виконати тести, варіанти відповідей
надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-soley-47742.html
|
24.04
|
Практична робота №2. Дослідження
основних класів неорганічних сполук. Інструктивна картка практичної роботи: https://vseosvita.ua/library/prakticna-robota-no2-doslidzenna-vlastivostej-osnovnih-klasiv-neorganicnih-spoluk-142687.html
|
В зошиті написати тему, мету, заповнити таблицю і виконати один ланцюжок
перетворень, скласти висновки і обов’язково надіслати фото виконаної роботи на
вайбер.
|
21.04
|
Хімія
9 клас
Значення природних і синтетичних
органічних сполук
|
Опрацювати §33, виконати тести і
надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/vuglevodi-153975.html
|
24.04
|
Захист довкілля від стійких органічних
забруднювачів. Дивитись слайди: https://vseosvita.ua/library/znacenna-prirodnih-i-sinteticnih-spoluk-zahist-dovkilla-vid-stijkih-organicnih-zabrudnikiv-83215.html
|
Обов’язково виконати тести і надіслати на вайбер: https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-bilki-263459.html
|
21.04
|
Хімія
10 клас
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я
людини і довкілля. Проблема утилізації полімерів і пластмас в контексті
сталого розвитку суспільства
|
|
21.04
|
Хімія
11 клас
Вплив хімії у розв’язанні
продовольчої, сировинної і енергетичної проблем
|
|
24.04
|
Роль хімії у розв’язанні екологічних
проблем
|
Опрацювати §35
|
Уроки з хімії на період з 13.04 по 17.04
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
14.04
|
7 клас
Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Лабораторний дослід 10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами. Дивитись:
|
Опрацювати §24, запам’ятати визначення: індикатори, гідрати, основи, кислоти; виконати завдання № 6, 7 с.164
|
14.04
|
8 клас
Хімічні властивості кислот. Дивитись відео урок:
|
Виконати завдання № 238 с.168
|
17.04
|
Хімічні властивості основ. Дивитись:
|
Написати рівняння реакцій – завдання № 228 с. 159
|
14.04
|
9 клас
Нітрогеновмісні органічні речовини. Поняття про амінокислоти. Дивитись презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-aminokisloti-9-klas-30967.html
|
Опрацювати с. 206-210
|
17.04
|
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків. Дивитись відео урок:
|
Опрацювати с. 206-210, виконати завдання №2 с. 210, № 6 с.211
|
14.04
|
10 клас
Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакція полімеризації та поліконденсації. Дивитись : https://www.youtube.com/watch?v=5wujkYBklpM
|
Опрацювати § 25, в зошиті написати властивості полімерів та відмінності в реакціях; знати:
«Підсумовуємо вивчене» с. 138
|
17.04
|
Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Дивитись слайди: https://naurok.com.ua/prezentaciya-polimeri-ta-h-vlastivosti-zastosuvannya-40984.html
|
Опрацювати § 27, написати і запам’ятати головне (склад, властивості, застосування)
|
14.04
|
11 клас
Роль хімії у створення нових матеріалів. Дивитись: https://svitppt.com.ua/himiya/himiya-u-stvorenni-novih-materialiv-ta-pobuti1.html
|
Прочитати с. 208-209, підготувати повідомлення
|
17.04
|
Роль хімії у розвитку нових напрямів технологій.
|
Виконати творче завдання № 276, 277
|
Уроки з хімії 06.04. - 10.04
Дата
|
Тема уроку
|
Виконати
|
|
07.04
|
7 клас
Вода – розчинник. Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена
речовина.
|
Опрацювати §23, розв’язати задачу №4 с.159; дивитись відео:
|
|
10.04
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.
Дивитись:відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=UkeWq0fdpF4
|
Приклади розв’язування задач на с.156-159, виконати варіанти І,ІІ,ІІІ
с.158 і надіслати на вайбер
|
|
07.04
|
8 клас
Розрахунки за хімічними рівняннями кількості речовини, маси реагентів
та продуктів реакції. Дивитись відео урок:
|
Розв’язати задачі №278, 279 с.193 і надіслати на вайбер
|
|
10.04
|
Розрахунки за хімічними рівняннями об’єму реагентів та продуктів
реакції. Дивитись відео:
|
Розв’язати задачі №269 с.190, №231 с.159 і надіслати на вайбер
|
|
07.04
|
9 клас
Якісні реакції на глюкозу і крохмаль. Дивитись і записати в зошит лабораторні досліди
12,14. Взаємодія глюкози з купрум (ІІ) гідроксидом; взаємодія крохмалю з
йодом.https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
|
Виконати завдання №1-7 с.197. Провести домашній експеримент с.203
|
|
10.04
|
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль. Дивитись слайди: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vuglevodi-9-klas-30519.html
|
Прочитати «Цікаво знати» с.204; розв’язати задачу №8 с.197 і
надіслати на вайбер
|
|
07.04
|
10 клас
Узагальнення і систематизація знань з теми «Нітрогеновмісні органічні
сполуки»
|
Виконати завдання і надіслати на вайбер
|
|
07.04
|
11 клас
Обчислення кількості речовини, маси продукту за рівнянням хімічної
реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
Відеоурок:
|
Опрацювати §22, розв’язати задачі №166, 168 і, або з відео уроку і надіслати
на вайбер
|
|
10.04
|
Обчислення об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції якщо один із
реагентів взято в надлишку
|
Розв’язати задачі №204,222 і надіслати на вайбер
|
|
38
|
31.03
|
Хімія 7 клас
Вода,
склад її молекули, поширеність в природі, фізичні властивості. Дивитись
презентацію:https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-soli-fizichni-vlastivosti-poshirenist-v-prirodi-i-zastosuvannya-dlya-uchniv-8-klasu-83273.html
|
Опрацювати
§22 с.150-151, виконати тести (Viber)
|
51
|
31.03
|
Хімія 8 клас
Поширення
у природі та використання основ. Дивитись презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-himii-u-8-klasi-fizicni-vlastivosti-osnov-189995.html
|
Прочитати
с. 158, розв’язати задачу (Viber)
|
52
|
03.04
|
Поширення
у природі та використання солей. Дивитись презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-soli-fizichni-vlastivosti-poshirenist-v-prirodi-i-zastosuvannya-dlya-uchniv-8-klasu-83273.html
|
Прочитати
с. 179-180, розв’язати задачу №259
|
51
|
31.03
|
Хімія 9 клас
Вуглеводи:
глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Фізичні властивості, поширення і
утворення в природі. Дивитись презентацію: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-himii-u-8-klasi-fizicni-vlastivosti-osnov-189995.html
|
Опрацювати
§30, записати в зошит і запам’ятати формули і характерні ознаки; розв’язати
задачу7 с.197
|
52
|
03.04
|
Крохмаль
і целюлоза – природні полімери. Лабораторний дослід 13. Відношення крохмалю
до води. https://www.youtube.com/watch?v=C-JwnPf_254
|
Прочитати
§ 31, здійснити перетворення №3 і № 6 с. 203
|
39
|
31.03
|
Хімія 10 клас
Амінокислоти.
Систематична номенклатура. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.
Дивитись слайди: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-urokiv-himi-10-klas-na-temu-aminokisloti-ta-bilki-108244.html
|
Опрацювати
§ 28, виконати завдання 1 с. 116, розв’язати задачу№7117і скинути на Viber
|
40
|
03.03
|
Білки
як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків. Лабораторні досліди
3, 4.Біуретова реакція. Ксантопротеїнова реакція. Дивіться досліди:
|
Прочитати
§ 24, виписати типи зв’язків у І,ІІ,ІІІ,ІV структурі білка
|
50
|
31.03
|
Хімія 11 клас
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Дивитись відео: https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
|
Опрацювати
§39, виконати завдання 263
|
51
|
03.04
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
|
Запам’ятати
табличку на с.203, здійснити перетворення 267а,б
|
п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Домашнє завдання
|
36
|
17.03
|
Хімія 7 клас
Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря.
|
Прочитати с. 138-140, виконати проект: «Проблема забруднення повітря та способи розв’язання її» (с.147)
|
37
|
20.03
|
Застосування та біологічна роль кисню. Захист проектів.
|
Виконати завдання №7 с. 142
|
48
|
13.03
|
Хімія 8 клас
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. (Дивитись дослід: youtube: 8 клас практична робота :Розв’язування експериментальних задач)
|
Прочитати с.208-210,пригадати, як виконувати ланцюжки перетворень; виконати завдання №308 а-в
|
49
|
17.03
|
Поширення у природі та використання оксидів
|
Вибрати потрібну інформацію на с. 144-145, виконайти творче завдання №213
|
50
|
20.03
|
Поширення у природі та використання кислот
|
Прочитати с. 166-167, виконати творче завдання №241
|
48
|
13.03
|
Хімія 9 клас
Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова
|
Прочитати с. 179-180, запам’ятати формули 3 кислот, розв’язати задачу №5 с. 183
|
49
|
17.03
|
Жири. Склад жирів. Фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.
|
Опрацювати с. 184-188, звернути увагу на рубрику «Цікаво знати» на с. 189
|
50
|
20.03
|
Мило, його склад, мийна дія
|
Прочитати с.180-182,виписати реакції утворення рідкого і твердого мила, розв’язати задачу №7 с. 183
|
37
|
13.03
|
Хімія 10 клас
Насичені й ароматичні аміни. Назви найпростіших за складом сполук.
|
Прочитати с.112-114, виписати і запам’ятати визначення «амін» і назви найпростіших сполук; вивести формулу аміна – завдання №7 с. 117
|
38
|
17.03
|
Аміни, як органічні основи. Хімічні властивості метан аміну. Одержання аніліну
|
Опрацювати с. 114-116, виписати хімічні властивості амінів, скласти рівняння реакцій – завдання №3, с.117
|
47
|
13.03
|
Хімія 11 клас
Якісні реакції на деякі іони. (Дивитись: youtube: Демонстрація дослід: Виявлення у розчині катіонів феруму (ІІ), феруму (ІІІ), барію, амонію, силікат- і ортофосфат іонів)
|
Опрацювати с. 187-192,записати в зошиті лабораторні досліди (тема, рівняння реакції, висновок)
|
48
|
17.03
|
Біологічне значення неметалічних елементів
|
Прочитати с.194-197, виконати в зошиті творче завдання №257
|
49
|
20.03
|
Біологічне значення металічних елементів
|
Прочитати с. 196-197,складіть кросворд про біологічне значення хімічних елементів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар