Завдання на
період карантину з 25.05.2020 по 29.05.2020
6 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Література рідного краю.
|
25.05
|
Поети Вінниччини про природу.
Паспорт твору.
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Урок узагальнення
знань.
|
29.05
|
9 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Література рідного краю. Поети Вінниччини
|
27.05
|
Скласти паспорт твору.
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Урок узагальнення знань.
|
29.05
|
11 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Твори митців
«Розстріляного відродження», Творчість «Київських неокласиків»
Проза 1920-1930 років
|
25.05
|
Повторити
основні стильові напрямки митців «розстріляного відродження», звернути
увагу на тематику творів. Повторити творчість «Київських неокласиків»,
прозу 1920-1930
років.Звернути увагу на жанр, стиль, тематику творів.
|
|
Урок узагальнення
знань.
|
29.05
|
Завдання на період карантину з 18.05.2020 по 22.05.2020
6 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
С. Руданський. «Запорожці у короля», «Добре торгувалось»
П. Глазовий. Біографія. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості»
|
18.05
|
Написати у зошиті біографії. Твори
прочитати. Вивчити гумореску розповісти у Viber
(Відеорежим ).
.Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Контрольна робота за темою «Творчість Л. Глібова С. Руданського. П.
Глазового»(тести)
|
22.05
|
Виконані завдання переслати у Viber
|
9 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Образи персонажів – людей із народу і панночки.
|
20.05
|
Охарактеризувати образи повісті.
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Контрольна робота за темою
«Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовчка «Інститутка» (твір).
|
22.05
|
Написати
твір
Виконані завдання переслати у Viber
|
11 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Контрольна робота. Творчість В. Стуса,
сучасна
українська література (розгорнуті
відповіді на
запитання).
|
18.05
|
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Урок позакласного читання. Л. Пономаренко. Новели зі
збірки «Синє яблуко для
Ілонки».
|
22.05
|
Прочитати “Синє яблуко для Ілонки”Л.
Пономаренко.
|
Українська література
(18.05-22.05)
Учитель: Гончарук Г.П.
5 клас
| |||
19.05
|
М. Вінграновський. Гуманізм повісті «Сіроманець»
|
Виконати 1-11 завдання з підручника на стор. 248--249
| |
7 клас
| |||
19.05
|
Література рідного краю. Є. Гуцало. «Пригод літнього дня»
|
Прочитати оповідання.
| |
8 клас
| |||
19.05
|
Позакласне читання. В. Стус «З дитячих спогадів»
|
10 клас
Українська література
Тема уроку: Микола Вороний – ідеолог модернізації
української літератури. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби
в поезії «Блакитна Панна»
*Виразно читати поезії «Блакитна
панна», «Інфанта»
* Записати ідейно-художній розбір
поезій
Тема
уроку: Коротко про життя і творчість Олександра
Олеся. Неоромантичні символістські тенденції у творчості «З журбою радість
обнялась…», «Чари ночі» - перлина інтимної лірики української поезії;
драматичний етюд «По дорозі в казку».
*Опрацювати життєвий і
творчий шлях письменника
*Виразно читати поезії «З
журбою радість обнялась», «Чари ночі», драматичний етюд «По дорозі в казку»
Тема
уроку: Контрольна робота за темою «Образне слово
поетичного модернізму. Загальнолюдське, національне, особисте.(Тести)
Виконати в зошиті
Виконані завдання
переслати у Viber
Завдання на
період карантину з 12.05.2020 по 15.05.2020
6 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Зв'язне мовлення. Написання листа авторові байок Леонідові Глібову
|
15.05
|
Написати листа авторові.
Виконані завдання переслати у Viber
|
9 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Зв'язне мовлення.
Виразне читання уривка з роману
П. Куліша «Чорна рада»
|
06.05
|
Прочитати роман «Чорна рада»
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Марко Вовчок. Біографія. Повість
«Інститутка»
|
08.05
|
Записати
біографію в зошит. Прочитати повість «Інститутка»
Виконані завдання переслати у Viber
|
11 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
В.Діброва «Андріївсь-кий узвіз
|
15.05
|
Прочитати роман.Записати паспорт твору.
Виконані завдання переслати у Viber
|
__Завдання на період карантину з 04.05.2020 по 08.05.2020
6 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Гумористичні твори. Леонід Глібов. Біографія. Байка «Щука». Побудова
байки.
|
04.05
|
У зошитах біографія
Л. Глібова. Паспорт байки «Щука».
Види робіт.
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Байки. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»
|
08.05
|
Прочитати.
Скласти тести до байок
Виконані завдання переслати у Viber
|
9 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Роман – хроніка
«Чорна рада»
|
06.05
|
Прочитати роман «Чорна рада»
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Символи роману.
Порівняльна характеристика образів
Якима Сомка та Іванця Брюховецького.
|
08.05
|
Скласти
тестові завдання до роману. Паспорт твору.
У зошиті написати
порівняльну характеристику
Виконані завдання переслати у Viber
|
11 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Юрій Андрухович «Астролог», «Пісня мандрівного спудея»
|
04.05
|
Опрацювати ст.241 у підручнику.Записати паспорт віршів.
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Галина Пагутяк
«Потрапити в сад»
|
08.05
|
Опрацювати ст.241 у
підручнику.Прочитати оповідання ст 244-247.Записати паспорт твору.Дати
письмову відповідь на 12 запитання
Виконані завдання переслати у Viber
|
Українська література
12.05 – 15.05
Учитель: Гончарук Г.П.
5 клас
|
||
12.05
|
М.
Вінграновський «Сіроманець». Гуманізм повісті. Доброта, вигадливість,
рішучість. Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у
відстоюванні своєї позиції.
|
1.Подивитися
буктрейлер:
2.Напишіть
характеристику вчинків Сашка. Висловіть своє ставлення до його вчинків.
|
7 клас
|
||
12.05
|
Контрольна робота з теми: «Ми –
українці»
|
Виконати
тестування онлайн. Детальна інструкція буде у Вайбері.
|
8 клас
|
||
12.05
|
Узагальнення
вивченого за рік
|
Завдання на період з 04.05 по 08.05
Українська література
Учитель: Гончарук Г.П.
5 клас
| ||||
05.05
|
Позакласне читання. Оксана Сенатович. «Малий Віз»
|
Подивитися відео: https://www.youtube.com/watch?v=WzCpxKwOuXo
| ||
08.05
|
М. Вінграновський. «Сіроманець».
|
1. Коротко записати про автора.
2.Прочитати повість за підручником.
| ||
7 клас
| ||||
05.05
|
А. Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю…».
|
1.Коротко записати про автора.
2.Послухати виконання пісні: https://www.youtube.com/watch?v=XS2YCGZ5pYc
| ||
06.05
|
Ліризм поезій А. Малишка
|
1.Тести за стор. 282-283 (1-11)
2. Знати напам’ять одну поезію А. Малишка (за вибором)
| ||
8 клас
| ||||
05.05
|
Контрольна робота за творчістю В. Дрозда, Ю. Винничука, В. Чемериса.
|
Виконати тести: https://naurok.com.ua/test-kontrolna-robota-z-ukra-nsko-literaturi-8-klas-28357.html (1 варіант)
|
Завдання на період з 27.04.2020 по 30.04.2020
6 клас
Українська
література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Контрольна робота. Твір на тему:
«Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі» (за
вивченими творами). Обсяг 1.5 – 2 сторінки.
|
27.04
|
Написати твір
Обсяг 1.5 – 2 сторінки.
Виконані завдання переслати у Viber
|
9 клас
Українська
література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
П. Куліш. Біографія. Романтична основа світогляду.
П. Куліш - перший український
професійний літературний критик.
|
29.04
|
Скласти конспект
ст. 250 - 253
Виконані завдання переслати у Viber
|
11 клас
Українська
література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Підсумкова контрольна роботана тему»Сучасна українська
література.Стоїчна українська поезія»
|
27.04
|
|
Виконати завдання.
Виконані завдання переслати у Viber
|
Українська література
Учитель: Гончарук Г.П.
5 клас
| ||||
21.04
|
Григір Тютюнник. «Дивак». Точність і лаконізм описів природи. Допитливий,чуйний хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
|
Виконати завдання 9-12 з підручника с. 222
| ||
7 клас
| ||||
28.04
|
Позакласне читання. А. Дімаров. «Блакитна дитина»
|
Прочитати повість: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2893
| ||
29.04
|
Андрій Малишко. «Пісня про рушник» Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них
|
1.Вивчити напам’ять поезію «Пісня про рушник».
2.Прослухати виконання «Пісні про рушник» у виконанні Квітки Цісик: https://www.youtube.com/watch?v=1wVgsY6kUoU
3. Записати коротко про автора.
| ||
8 клас
| ||||
28.04
|
Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору (В. Чемерис «Вітька+Галя, або Повість про перше кохання»)
|
1.Виконати 1 завдання з підручника с. 250 (знизу)
|
Завдання на період карантину з 21.04.2020 по 24.04.2020
6 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Роль сім'ї у формуванні життєвих
переконань людини у повісті «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від
переляку № 9»
|
24.04
|
|
Скласти план розповіді про сім'ю
Клима
Виконані завдання переслати у Viber
|
9 клас
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Електронні посилання
|
Домашнє завдання
|
Підсумковий урок. Світова велич українського поета.
Визначні діячі світової культури про
Шевченка. Його вплив
на літератури інших народів. Шевченко та
історико-
культурний поступ України. Ушанування
пам’яті поета в
Україні й за кордоном.
|
22.04
|
|
Підготуватися до контрольної
роботи
Виконані завдання переслати у Viber
|
Контрольна робота. Творчість
Т. Г. Шевченка.
Тести за
посиланням
|
24.04
|
https://forms.gle/nzCHnKLTG715SxoB6
|
Виконані завдання
переслати у Viber
|
11 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Сучасна українська
література.Постмодернізм.
Оксана Забужко «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію
|
24.04
|
Опрацювати
ст.239-240 у підручнику.Записати визначення постмодернізму
Прочитати в інтернеті біо-графію О.Забужко.Записати паспорт
віршів «Рядок з автобіографії»
Виконані завдання переслати
у Viber
|
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Домашнє
завдання
|
Симбіоз високої духовності і
буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як
розквіт творчих сил людини
|
23.04
|
* Написати есе «Життя і мрія в згоді
не бувають і вічно борються» (За мотивами «Лісової пісні»)
|
Мати Лукаша й Килини – антиподи головній
героїні Мавці. Порівняння образі Мавки й Килини
|
23.04
|
*Скласти порівняльну характеристику
героїв Мавки й Лукаша
Виконані завдання переслати
у Viber
|
Українська література
21.04-24.04
(Учитель: Гончарук
Г.П.)
5 клас
|
|||
21.04
|
Урок
літератури рідного краю. Цікаві твори письменників-земляків.
|
Прочитати
байки А. Гарматюка «Похвалили», «Хвіст
і хист»: http://gumoreski.in.ua/autors/garmatyuk-anatoliy/
|
|
24.04
|
Г. Тютюнник. «Дивак». Ідея
неповторності й багатства внутрішнього світу людини.
|
2.Записати
коротко про автора.
3.Прочитати
оповідання.
|
|
7 клас
|
|||
21.04
|
Олександр
Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського
силача
|
1.Подивитися
буктрейлер:
2.Прочитати
повість.
|
|
22.04
|
Олександр
Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика
твору, добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
|
Виконати
1-10 завдання за підручником с. 261-262, с. 277-278
|
|
8 клас
|
|||
21.04
|
В. Чемерис.
«Вітька –Галя, або Повість про перше кохання». Дружба і перше кохання,
вірність і перший поцілунок у повісті.
|
2.Коротко
записати про автора.
3.Прочитати
повість.
|
|
24.04
|
Образи
Вітька Горобця, Федбка Котигорошка й Галі Козачок у повісті.
|
Висловити
влане ставлення до героїв (коротко в зошиті)
|
|
Завдання на період карантину з 13.04.2020 по 17.04.2020
10 клас
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Домашнє
завдання
|
Виразне читання.
Поезії Лесі Українки
|
16.04
|
*Виразно читати поезії на вибір
|
Драма – феєрія «Лісова пісня».
Фольклорно – міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева –
уособлення духовності і краси
|
16.04
|
*Опрацювати матеріал у підручнику на
с.221-227
*Записати цитатну характеристику
героїв твору
Виконані завдання переслати у Viber
|
6 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Леся Вороніна – сучасна письменниця. Повість
«Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9»
|
13.04
|
|
Записати біографію письменниці. Прочитати
повість. Виконані завдання
переслати у Viber
|
Теорія літератури. Сюжет, його елементи.
|
17.04
|
Скласти паспорт до
твору.
Виконані завдання переслати у Viber
|
9 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Світова велич
Т. Шевченка. Визначні діячі світової культури
про українського поета
|
15.04
|
|
Скласти
конспект ст. 249
Виконані завдання переслати у Viber
|
Позакласне
читання.
Т. Шевченко «Назар Стодоля»
|
17.04
|
Прочитати. Скласти
сенкан про Назара Стодолю
Виконані завдання переслати у Viber
|
11 клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Василь
Стус Загальний огляд творчості.Поезія В.Стуса-зразок «стоїчної» поезії у
ліриці «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе»
|
13.04
|
У
робочий зошит записати план до біогрфії Василя Стуса.Записати ідейно-художній
аналіз вірша «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе»
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Василь
Стус «Господи, гніву пречистого…»Екзистенційна(буттєва) проблема
вибору.Віра у себе,надія на здолання усіх перешкод
|
17.04
|
Записати паспорт вірша.
Вивчити вірш напам' ять
Виконані завдання переслати у Viber
|
Завдання на період карантину з 13.04.2020 по 17.04.2020
Учитель: Гончарук Г. П.
5 клас
| ||||
14.04
|
М. Рильський. Відомості про поета. Поезія «Дощ».
|
1.Зробити короткі записи у зошиті поро М. Рильського.
2.Навчитися виразно читати поезію «Дощ».
| ||
17.04
|
М. Рильський. Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-маляр із палітрою пишною…»
|
1.Опрацювати презентацію: https://binadelezha.wixsite.com/binadelezha/blank-c3qn
2. Навчитися виразно читати поезію «Осінь-маляр із палітрою пишною..»
3. Виконати 1-10 завдання з підручника с.214.
| ||
7 клас
| ||||
14.04
|
Ми – українці.
Олег Ольжич. Поезія «Захочеш – будеш».
|
1.Зробити короткі записи у зошиті про О. Ольжича.
3. Виразно читати поезію «Захочеш – будеш».
| ||
15.04
|
Олена Теліга. Поезія «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам.
|
1.Подивитися фільм: https://www.youtube.com/watch?v=eqw0lg4H9rU
2.Зробити короткі записи про О. Телігу.
3. Читати поезію «Сучасникам».
4.Виконати завдання з підручника 4-7, стор.253
| ||
8 клас
| ||||
14.04
|
Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя в повісті-казці «Місце для дракона»
|
1.Подивитися презентацію: https://naurok.com.ua/prezentaciya-yuriy-vinnichuk-misce-dlya-drakona-27271.html
2.Дати відповіді на питання в презентації.
| ||
17.04
|
Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин
|
Виконати завдання 8-12 за підручником (с. 207).
|
Завдання на період карантину з 06.04.2020 по 10.04.2020
Учитель: Гончарук Г.П.
5 клас
| ||
07.04
|
Є. Гуцало. «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань. Складання портрета літературного героя.
|
Скласти характеристику двох братів.
|
10.04
|
Контрольна робота
|
Виконати тестові завдання в робочому зошиті: https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-ukra-nsko-literaturi-u-5-klasi-z-temi-ridna-ukra-na-svit-prirodi-37600.html
|
7 клас
| ||
07.04
|
Любов Пономаренко «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання часових площин).
|
Зошит поділити вертикальною лінією навпіл. Ліворуч записати рядки, що спонукали замислитися, схвилювали. Праворуч – коментар до них. Наприклад, «Ця новела нагадала мені про…», «Чим зумовлена жорстокість дітей?», «Чому полонений покінчив життя самогубством?»
|
08.04
|
Контрольна робота.
Твір на тему: «Ти знаєш, що ти людина»
|
В робочому зошиті написати твір на подану тему за творчістю вивчених письменників (В. Симоненко, М. Павленко, Л. Пономаренко)
|
8 клас
| ||
07.04
|
Розвиток мовлення. Диспут на тему: «Чи легко зберегти власну індивідуальність у сучасному світі»
|
Урок відбудеться після карантину
|
10.04
|
«Місце для дракона» Ю. Винничука – повість-казка про сучасний світ
|
2.Коротко записати про письменника.
3. Прочитати повість-казку.
|
6
клас
Українська література учитель Куркова В.В
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Характеристика
образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість хлопчиків
|
06.04
|
Скласти сенкан про Митька і Сергія
Виконані завдання переслати у Viber
|
|
Характеристика
образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість хлопчиків
|
10.04
|
https://www.schoollife.org.ua/425-2018/
|
Написати есе «Якщо ти будеш допитливим – то будеш розумним» на основі
повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки».
Виконані завдання переслати у Viber
|
9
клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і
після повернення з нього. Вірш «Доля», «Росли у купочці, зросли…»
|
08.04
|
2305.html
|
Скласти паспорт до творів. Вивчити напам’ять
вірш «Доля»
Виконані завдання переслати у Viber
|
Біблія в
житті Т. Шевченка «Ісаія. Глава 35»
ТЯ: псалом
|
10.04
|
https://vseosvita.ua/library/t-sevcenko-i-biblia-isaia-glava-35-cikl-davidovi-psalmi-30471.html
|
Скласти паспорт до
твору. Виконати види робіт до твору.
Виконані завдання переслати у Viber
|
11
клас
Українська література
Тема
уроку
|
Дата
|
Електронні
посилання
|
Домашнє
завдання
|
Ліна
Костенко. «Маруся Чурай»Урок мовленнєвого розвитку. Характеристика Марусі
Чурай.
|
08.04
|
У робочий зошит записати характеристику
Марусі Чурай, використовуючи цитати та власні міркування
переслати у Viber
|
|
Контрольна
робота «Літературне шістдесятництво».
|
10.04
|
У робочому зошиті написати контрольну роботу.
Виконані завдання переслати у Viber
|
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Домашнє
завдання
|
Леся Українка.
Призначення поета й поезії, мужність
ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)
|
09.04.2020
|
*Виразно читати поезію («Слово, чому
ти не твердая криця…»
* Записати ідейно-художній розбір
поезії
|
Відданість своїм мріям, наполегливе
прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у
вірші «Стояла я і слухала весну…»
|
09.04.2020
|
*Виразно читати поезії.
*Записати ідейно-художній розбір
поезій.
*Підготувати презентацію на тему«Пейзажна
лірика Лесі Українки» та читати драму-феєрію «Лісова пісня».
|
Завдання на період карантину з 30.03.2020 по 03.04.2020
10 клас
Українська література
6 клас
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Домашнє завдання
|
Альманах «З-над хмар і з долин»,
угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична
спадщина.
|
02.04.2020
|
*Опрацювати біографію Лесі Українки і записати конспект у зошити
(205-211 в підручнику)
*Підготувати повідомлення про
угруповання «Молода муза».
|
Збірка поезій «На крилах пісень», її
висока оцінка Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.
«Contra spem spero!»
як світоглядна декларація сильної, вольової особистості.
|
02.04.2020
|
*Опрацювати матеріал в підручнику на
стор.212-221
*Записати ідейно-художній розбір
поезії «Contra spem spero!».
*Вивчити напам’ять «Contra spem spero!».
|
6 клас
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Електронні посилання
|
Домашнє завдання
|
Українська література
|
||||
Уява,фантазія і романтичність у житті сучасної
людини.Реальні та пригодницькі події в повісті.
|
30.03
|
Знати зміст твору,уміти
переказувати від імені героїв,висловлювати свою думку про них.
|
||
Характеристика образів Сергія і Митька.Допитливість,винахідливість,
кмітливість хлопчиків.
|
03.04
|
Вміти характеризувати
героїв,порівнюва ти їх.
|
9
клас
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Електронні посилання
|
Домашнє завдання
|
Українська література
|
||||
Т. Шевченко. Поема «Наймичка
|
01.04
|
Прочитати.
Скласти паспорт твору. Види робіт.
|
||
Усний
твір – характеристика персонажа поем «Катерина» і «Наймичка»
|
03.04
|
Записати
характеристики персонажів у зошит
|
11
клас
Українська література
Тема уроку
|
Дата
|
Електронні посилання
|
Домашнє завдання
|
Українська література
|
||||
Микола Вінграновський - поет,
прозаїк, кіномитець «У синьому небі
я
висіяв льон»
|
30.03
|
Опрацювати біографію Миколи
Вінграновського.ст.200, скласти план і записати у зошити
|
||
Микола Вінграновський - поет,
прозаїк, кіномитець
«У синьому небі
я
висіяв льон»
|
03.04
|
2.Записати паспорт твору «У
синьому небі я висіяв льон…»
|
Українська література
10 клас
Володимир ВинниченкоПоєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності). Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели «Момент»
Завдання на період карантину з 12.03.2020 по 20.03.2020
6 клас
Українська література
Опрацювати в підручнику с. 154-157. Прочитати повість Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера".Виконати завдання на ст..171 (1-3).Виписати в робочий зошит 5 фразеологізмів.Пояснити їх значення.
9 клас
Українська література
Опрацювати підручник на ст. 218-224 та вивчити уривок напам'ять.Законспектуйте таблицю на ст..225
11 клас
Українська література
Опрацювати біографію Григіра Тютюнника.Зробити в зошитах хронологічну таблицю.Прочитати «Три зозулі з поклоном».Зробити повний аналіз твору. За поданим посиланням виконайте тести онлайн. http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-lteratyra-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-garyunova-yu-o-tishcenko-z-r-bytko-s-g-ltvnova-m/zanyattya-44-grigr-tyutyunnik-novela-tri-zozyl-z-poklonom/zanyattya-44-test-yak-na-zno
Українська
література
5 клас
|
|||
№
|
Дата
|
Тема
|
Домашнє завдання
|
48
|
13.03
|
Тарас Шевченко
«Садок вишневий коло хати». Художня реальність, створена уявою
митця.
|
Обов’язково!
Вивчити поезію напам’ять!
|
49
|
17.03
|
Павло Тичина «Не
бував ти у наших краях»
|
Виразно
читати поезію.
|
50
|
20.03
|
«Гаї
шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи.
|
Обов’язково!
Вивчити напам’ять один вірш на вибір, виписати у зошит
приклади метафор, епітетів з поезії Т. Шевченка і П. Тичини.
|
7 клас
|
|||
47
|
17.03
|
Марина Павленко «Русалонька
із 7 В…»
Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного.
|
Прочитати
повість-казку, виконати тести до розділів, наявних у підручнику.
Переглянути
буктрейлер:
(https://www.youtube.com/watch?v=i2voai-GBv8)
|
48
|
18.03
|
Добро
і зло в повісті, у сучасному світі та людині.
|
Скласти
анкети головних героїв (вік, походження, захоплення, ставлення до батьків, до
сімейних традицій, ставлення до родових таємниць) і записати в зошит.
|
8 клас
|
|||
48
|
17.03
|
Роль батьків і
вчителів у вихованні дітей у повісті Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»
|
Переглянути
буктрейлери: https://www.youtube.com/watch?v=jvAUerAyeQc ,
https://www.youtube.com/watch?v=NFbVbBQ9D0Y
Схарактеризувати
образи героїв, зробити короткий запис у
зошиті.
|
49
|
20.03
|
Особливості
композиції повісті Ніни Бічуї «Шпага
Славка Беркути»
|
Виконати
тестові завдання до всієї повісті за підручником.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар