2 клас

Тема. Усе повязане з усім.

25.05.2020р. по 29.05.2020р.

Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 380686423779).
                   
                                        Українська мова
1.Виконуємо вправи 1-5 (ст.77).
2.Читаємо текст  Ірини Прокопенко «Казка про Сонечко і Соняшник».
3.Переглядаємо мультфільм «Про всіх на світі». Доводимо, що все з усім повязане.


                                     Математика
1.Повторюємо вивченні таблиці множення та ділення.
2.Виконуємо додаткові завданя (ст.154-158).



                                           Я досліджую світ
1.Виконуємо завдання (ст.117-122).
2.Повторюємо правила безпечної поведінки під час літніх канікул.






Тема. Усе повязане з усім.

18.05.2020р. по 22.05.2020р.

Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 380686423779).
                   
                                        Українська мова
1.Виконуємо вправи 1-5 (ст.75-76).
2.Виконуємо тестову роботу.

1). Прочитай першу репліку діалогу між двома однокласниками та уяви, які репліки можуть бути далі. Запиши наступні репліки діалогу.
– Привіт, а у тебе вже готовий костюм для завтрашньої вистави?
 – ______________________________ ______________________________
– ______________________________ ______________________________
 – ______________________________ ______________________________
– __________________________________________________________________ _________________________________________________________________
– До зустрічі!
 – Бувай! Я зателефоную! 

2). Поміркуй, про що може йтися в книжці Всеволода Нестайка, яка називається «Таємниця Віті Зайчика». Запиши відповідь у 3 – 4 реченнях.
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________


3). Прочитай текст та виконай завдання 4 – 7.
                                                          ЩЕДРА КИШЕНЯ
Тітонька Леся почастувала Тарасика жменькою цукерок. Отих кругленьких, що їх горошком називають. Хлопчик за гостинця подякував і поклав його до кишені. А в кишенях завжди всього повно: там і цвяшки та гвинтики, і гладенькі скельця, й кольорові камінчики. Та хіба тільки це! Та не знав тої миті Тарасик, що є в його кишені одна новина – дірка. Солоденький горошок у кишені спочатку замурзався, а тоді помаленьку-потихеньку в дірку й повипадав. Одну горошину знайшла мураха. Почимчикувала до мурашника, привела родичів – і вони нею поласували. Другу цукерку надибав равлик. З одного боку покуштував, з другого, кругом обійшов: ото несподіванка – з усіх боків солодка. Ще одну цукерку сорока вгледіла. Вихопила її з трави: – Ти диви, яка смачна намистина!  Та й з'їла її. Гусак стежкою чалапав. – А що воно таке: чи то горох, чи квасоля, га? А хто його тут насіяв, га? Га-га-га? А Барсик нічого ні в кого не питав. Похрускав усі цукерки, що знайшов, і смачно облизався.  Тим часом Тарасик про тіточчин гостинець згадав. Руку до кишені – а його й нема. Та чого б мав журитися: он скількох почастувала його щедра кишеня!

4). Заповни таблицю.
ПОКУШТУВАЛИ ЦУКЕРКИ
НЕ ПОКУШТУВАЛИ ЦУКЕРКИ
НЕ ВІДОМО, ЧИ ПОКУШТУВАЛИ       ЦУКЕРКИ












5). Обери рядок, у якому сказано, чого навчає оповідання «Щедра кишеня».
_робити приємне іншим;
_ тримати одяг в порядку;
_ піклуватися про тварин;
_ поважати старших.

6). Виписати з тексту по одному СПІЛЬНОКОРЕНЕВОМУ слову до слів ГОРОШОК, МУРАХА, ТІТОНЬКА.

7). Запиши персонажів оповідання в алфавітному порядку.


8). Замість крапок встав одне з буквосполучень АВТО, ТЕЛЕ, АЕРО, АКВА так, щоб вийшло слово.
.  .  .  . ЛАНГ                           .  .  .  . ФОН                          .  .  .  . ПОРТ                      .  .  .  .  ГРАМА
 .  .  .  . РУЧКА                        .  .  .  . РІУМ                          .  .  .  . БУС                          .  .  .  . ВІЗОР                
 .  .  .  . МОБІЛЬ                    .  .  .  . ДРОМ                       .  .  .  . РЕЛЬ

9).  Якщо деякі завдання було важко виконати, то напиши, чого ще тобі слід навчитись.

10). Якщо тобі легко було виконати всі завдання, то напиши, що тобі допомогло.

                                                      Математика
1.Повторюємо вивченні таблиці множення і ділення.
2.Виконуємо номери № 1001; 1002; 1012; 1013; 1019; 1020.

                                                Я досліджую світ
1.Читаємо текст (ст.114).
2.Виконуємо завдання 1-6 (ст.115-116).
3.Повторюємо правила поведінки в довкіллі.




Тема. Усе повязане з усім.


12.05.2020р. по 15.05.2020р.

Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 380686423779).


                                         Українська мова
1.Виразно читаємо вірш А.Костецького «Крилате насіння»( ст.71).
2.Виконуємо вправи 1-5 (ст.70;72).
3.Переглядаємо мультфільм «Капітошка повертається».
4.Читаємо твори Л. Відути «Сорока й горіх», Їжаки-кравці» (Хрестоматія ст.62-63).

                                              Математика
1.Повторюємо вивченні таблиці множення і ділення.
2.виконуємо номери №962; 963; 973;974; 983; 984; 992; 993.



                                            Я досліджую світ
1.Читаємо оповідання на ст.108.
2.Виконуємо завдання 1-6 (ст.109-110).
3.Знайомимося з властивостями води та її значенням в природі та житті людини.






Тема. Усе повязане з усім.

04.05.2020р. по 08.05.2020р.

Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 380686423779).

                                           Українська мова
1.Складаємо розповідь за малюнком (ст.66.).
2.Виразно читаємо вірші Оксани Лущевської (Хрестоматія ст.21-23).
3.Повторюємо мовні звуки та букви на їх позначення . Алфавіт (ст.67; 69.).
4.Виконуємо вправи на ст.68.
5.Переглядаємо мультфільм «Капітошка». Коротко переказуємо сюжет. Записуємо імена головних героїв.

                                              Математика
1.Вивчаємо таблиці множення і ділення числа   9.
2.Виконуємо номери №883; 884; 907; 908; 915; 916; 923; 924.

                                          Я досліджую світ
1.Читаємо уривок  казки  «Історія про хробака Зяву». Переказуємо зміст.
2.Переглядаємо фільм «Спосіб життя дощового червяка».

3.Виконуємо завдання 1-2 (ст 103.).


Тема. Рух і час

Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 380686423779).

27.04.2020р. по 30.04.2020р


                                            Українська мова

1.Виразно читаємо вірш Мар'яни Савки "Чотири міхи для бобрихи".
(Хрестоматія ст.92).
2.Виконуємо завдання на ст.65.
3.Читаємо текст "Час..." (ст.63).
4.Переглядаємо уривок з мультфільму "Годинник" (мультсеріал "Фіксики").
https://www.youtube.com/watch?v=hR3VCSaEOF8

                                                                 

                                                                  Математика

1.Вивчаємо таблиці множення і ділення числа 8.
2.Повторюємо правила множення і ділення на 1; ділення на те саме число (ст.122)
3.Виконуємо номери №803; 804; 811; 812; 829; 830; 839; 840.

   


                                               Я досліджую світ

1.Переглядаємо відео "Сонце джерело життя на Землі".
https://www.youtube.com/watch?v=Fq3no9h3rs8
2.Читаємо текс на ст.94.
3.Виконуємо завдання 1-7 ст.95-96.
4.Переглядаємо відео "Київський зоопарк".
https://www.youtube.com/watch?v=gadKG7fUb1g
5.Виконуємо  завдання  "Перевір  себе" (ст.97-99.).



Тема. Рух і час


21.04.2020р. по 24.04.2020р

                                     Українська мова

1.Читаємо уривок із книги Лесі Ворониної "Слон Гудзик і вогняна квітка" 
(Хрестоматія ст.137-143).
2.Виконуємо завдання на ст. 62.
3.Переглядаємо мультфільм "Місяці і пори року".
 https://www.youtube.com/watch?v=mBDU8UwJdpM
4.Записуємо назви місяців за порами року.

                                       Математика

1.Вивчаємо таблиці множення і ділення числа 7.
2.Виконуємо номери №744; 745; 753; 754; 761; 762; 770; 771.
3.Знайомимося з правилами множення і ділення на 10 (ст.136-137.).

                                                   Я досліджую  світ

1.Читаємо текст (ст.88).
2.Виконуємо завдання 1-6 ст.89-90.
3.Переглядаємо фільм " Чому відбувається зміна пір року?"
https://www.youtube.com/watch?v=M3D9t0UJ_xI
4.Малюємо малюнок "Моя улюблена пора року".


Виконані завдання надсилати у Viber (тел. 380686423779).




Тема. Рух і час


13.04.2020р. по 17.04.2020р.



                                                   Українська мова


1.Виразно читаємо текст "Годинник з годинниковим боєм" (ст. 57).
2.Слухаємо письменницю Лесю Воронину. Вона презентує свої книги.
https://www.youtube.com/watch?v=95QOsQ3PPwg
3.Читаємо передмову Лесі Ворониної до казки "Слон Гудзик і вогняна квітка". (Хрестоматія ст. 136).
4.Слухаємо  історію про слона Гудзика. Записуємо декілька запитань за змістом почутого.
 https://www.youtube.com/watch?v=E6poWf4I4U0
5.Виконуємо завдання на ст. 64.
6.Самостійно обираємо текст (дитячу книжку) для читання. Аналізуємо вчинки персонажів. Переказуємо зміст.

                                                     Математика


1.Вивчаємо таблиці множення і ділення числа 6.
2.Виконуємо номери №715-737.
3.Знайомимося з правилом множення на 1 і 0. Ділення на 1.
https://www.youtube.com/watch?v=IJLcVk5VYnA



                                               Я досліджую світ

1.Читаємо вірш Мар'яни Савки " Країн багато на великій карті". Малюємо малюнок до змісту.
2.Слухаємо казку "Писанка і Чарівне Яйце".
https://www.youtube.com/watch?v=LI4SZtt3Npo
3.Переглядаємо фільм "Музей Писанка".
https://www.youtube.com/watch?v=zMZOD-5r3Oo
4.Знайомимося з різновидами розпису Великодніх яєць.
https://www.youtube.com/watch?v=qOII2YGvf_M
5.Виконуємо завдання 1-4 ст. 85.



Тема. Рух і час


06.04.2020р. по 10.04.2020р.




                                                    Українська мова




1.Виразно читаємо текст "Казка про час та годинники" із зупинками, міркуваннями, передбаченнями.  Виконуємо вправи 1-5 (ст. 52-55).
2.Читаємо твори Юрія Бедрика. (Хрестоматія ст. 32-33).
3.Досліджуємо значущі частини слова. (ст.56).
4.Переглядаємо 6 серію анімаційного серіалу "Моя країна Україна". Висловлюємо власні думки з приводу переглянутого.
https://www.youtube.com/watch?v=HEJ_1gLYQmc


                                                          Математика


1.Вивчаємо таблиці множення і ділення числа 5.
2.Запам'ятовуємо порядок виконання дій у виразах.
https://www.youtube.com/watch?v=9HqkXNs2bq4
3.Виконуємо №689-714.


                                                    Я досліджую світ


1.Читаємо текст Святослава Чернія "Підготовка до мандрівки"(ст. 82). Переказуємо зміст.
2.Переглядаємо відео "Рух Землі. День і ніч".
https://www.youtube.com/watch?v=bvhC1m0EHbo
3.Виконуємо завдання 7-10 (ст.80).
4.Створюємо виріб за зразком (завдання 3 ст.81).

Тема. Рух і час.


  30.03.2020р. по 03.04.2020р.




                                                 Українська мова



1.Складаємо  розповідь за малюнком ( ст.50).
2.Виразно  читаємо  вірші  Катерини Бабкіної   "Равличні  вірші" (Хрестоматія ст. 46-49)Один з віршів  вивчаємо напам'ять. Малюємо до  них малюнки.
3.Переглядаємо  мультфільм  "Будиночок  для  равлика"
 https://www.youtube.com/watch?v=40YlpWoZ3z0&t=301s
4.Виконуємо  вправу 5 ст. 51.
5.Обираємо  тексти (дитячі книжки)  для  читання .  Переказуємо їх  зміст.

                                                     Математика

1. Повторюємо  вивчені  таблиці  множення  та ділення.
2. Виконуємо №656-688.
3. Вивчаємо істотні ознаки  кола та круга (ст.120 №807)

                                                  Я досліджую  світ  



1.Читаємо текст  Святослава  Чернія  "Знайомство з Хоботовичами".  Виконуємо  завдання  1-6.(ст.78-79)
2.Переглядаємо  відеофрагмент "Цікаве про слонів" 
 https://www.youtube.com/watch?v=ybkS6qiqZfU
3.Досліджуємо  властивості  повітря .
https://www.youtube.com/watch?v=gFLyWHVmGkQ 4.Спостерігаємо  за  сезонними  змінами в природі.



Тема . Ідеї - винаходи - відкриття 

з 16.03.2020р.   по  20.03.2020р.




                                             Українська  мова



1.Виконуємо  завдання  на сторінках 45-49  в підручнику.
2. Переглядаємо  мультфільм "Вертоліт" проекту  "Світ чекає на відкриття"
https://www.youtube.com/watch?v=b_WdTzfT71U&list=PLmMdc5EtRgSh0NBcdY78MAkP46kpJVRRX&index=16
3. Читаємо оповідання Л. Денисенко   "Шуша  і  побиті  байдики"  із  зупинками ,  міркуваннями  та  передбаченнями. (Хрестоматія  сторінки 78-81).



                                                     Математика


1. Вивчаємо таблиці  множення  та  ділення  числа 4.
2. Виконуємо  № 623-655.

                                               Я  досліджую  світ 


1.Читаємо текст  на ст.  64 в  підручнику
2. Переглядаємо  фрагмент фільму    "На  які  винаходи  надихає людей  природа"
https://www.youtube.com/watch?v=xDnT0poIfyc
3. Виконуємо  завдання  "Перевір  себе" (ст. 73-75  в  підручнику)


Немає коментарів:

Дописати коментар